יומיים לאחר שבני הזוג ילנה יצחקבייב, בת ה-77, וסלאביק מבשב, בן ה-62 האמן החשוד ברציחתה, נמצאו ללא רוח חיים בדירתם בפתח תקווה, משפחתה של המנוחה מסרבת לצאת בהצהרות לתקשורת גם היום (ראשון).

עם זאת, קרובת משפחה של יצחקייב הסכימה לשתף קצת ברגעים הקשים וסיפרה כי "הכאב הוא גדול. איבדנו אישה יקרה. סבתא לשתי נכדות שהתאלמנה לא מזמן. רק רצתה קצת שקט לחייה ושמחה, והוא רצח אותה. אז מספיק לצייר אותו כאמן כי מדובר ברוצח".

בינתיים, ילדיה של יצחקבייב ממתינים למכון לרפואה משפטית באבו כביר, ורק לאחר מכן ייקבע מועד הלוויתה. נטליה, שכנתה של המנוחה, סיפרה קצת על המנוחה ועל השתלשלות האירועים, כפי שהיא זוכרת, ואמרה כי היא שמעה רעש אבל לא חשבה שזה יריות. בהמשך הוסיפה כי "לא היה רעש ולא היה צעקות. רק כששמעתי את הבנים שלה מבחוץ הבנתי מה קרה. אני עד עכשיו בשוק. אני גרה כאן שמונה שנים ומכירה את ילנה. היא היתה אשה זהב. אני הסתכלתי בפייסבוק שלה, היא העלתה תמונות וכתבה שהיא מאושרת. הם חיו בבניין פחות משנה. בימים האחרונים באמת לא ראיתי אותה".

כזכור, השניים נמצאו ללא רוח חיים בערב שישי. החוקרים שהגיעו לזירה קבעו כי האישה נורתה מספר יריות, בעוד בגופת הגבר זוהתה ירייה אחת בלבד. הזוג יצא במשך שנה וחצי ולפי מכרים, שידר זוגיות מאושרת כלפי חוץ. בתקופה האחרונה עברו להתגורר יחד בדירתה בעין גנים, ולפי מקורבים, בימים האחרונים הודיע יצחקבייב למבשב כי היא מתכוונת לסיים את הקשר עמו.