12 מתמודדים ופחות מחודש לגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון": בפרק ששודר אמש ניצב בפני המתמודדים אתגר - הם צריכים לבחור בעצמם מול מי הם רוצים להתמודד בשלב דו הקרב הקרוב.

בזמן שאיתי לוי נעדר מהתכנית, מי ששימשה כשופטת במקומו היא הבסטי של קרן פלס - מירי מסיקה. אסי עזר חשף כי בפרק הבא יתארח עידן רייכל שישתף פעולה עם המתמודדים.

לוי עצמו פגש את המתמודדים בחדר האחורי ודי הביך עצמו כשנשמע מזלזל בלימודי בית ספר למוזיקה ("רימון") כשעדן אלנה סיפרה על לימודיה שם. מאחורי כל המתמודדים עמד הרכב של נגנים, נגניות וזמרות ליווי. דו הקרב הראשון הוא בין עדן זהר ומי שהיא בחרה להתמודד מולה- גאיה שאקי. זהר בחרה לבצע את Ain't No Other Man של כריסטינה אגילרה.

זהר הרתיחה את הלב בביצוע וריקודים סוחפים, מלהיבים ובעיקר מצוינים מבחינה ווקאלית (השופטות חשבו שהיו כמה "פאלטות" בשירה של זהר) ומבחינת העמדת הנאמבר. זהר זכתה ל-76% וחמישה כחולים.

התשובה של שאקי הייתה Dance Monkey של Tones and I שהגיעה משוחררת מהנאמבר הקודם שלה, הרימה את הקהל בגרוב מיוחד ובנונשלנטיות ופאן ניצחה את זהר עם 91%.

רביב כנר בחר לאתגר בדו הקרב את ללי קולישקין.

כנר ביצע את "גלים" של אמיר דדון. בניגוד לביצועים קודמים, כנר נשמע לי לא טבעי כל כך בשיר הזה, כמו לא ממצה את מלוא הפוטנציאל שבו. עם זאת, קולו המיוחד והביצוע הכן והמלטף העניקו לו 74%.

קולישקין בחרה בשיר She Wolf של סיה, בלדה לעומת כמה שירים קצביים שביצעה. עם ביצוע עוצמתי מההתחלה (אך טיפה נופל ומשעמם באמצע), שליטה ווקאלית מצוינת והמון רגש וכוונות, ללי ניצחה את כנר עם 88%.

החשיפה של שירי

הבאים להתחרות ראש בראש היו אור עמרמי ברוקמן ועומר אליהו.

ברוקמן החליט להתחרות עם Human של ראג-אנ'-בון מאן. עם ביצוע רוקי, מחוספס, המון אנרגיות וקול אדיר ברוקמן הרשים מאד והצדיק את הזרקור לו הוא זוכה במהלך השתתפותו בתכנית עם 81% (ואדום מאמדורסקי).

ברוקמן קיבל פידבקים נלהבים מהשופטים. מימון הצהירה בגאון שהיא מעריצה אותו לא פחות מוויטני יוסטון אותה העריצה בצעירותה. מסיה אצרה: "אם הייתי לי חזייה הייתי זורקת אותה עליך". מימון התפלאה ואמרה: "הוא קטין!".

אליהו בחר לבצע "תוכו רצוף אהבה" של ישי ריבו. הביצוע היה מעולה אך חסר רגש ורווי טכניות. בחירת השיר די הייתה גרועה והעניקה לו רק 48% והפסד מוחץ בדו הקרב.

אוהד שרגאי, שחימם לא מעט את כסא ההדחה, איתגר מורן אהרוני, בערך בשכבת גילו ומאותו ז'ארגון.

שרגאי בחר ב-Dangerous Woman של אריאנה גראנדה הלוהט כשמלווה אותו חבורת דראג קווינס ודראג קינג. פייר? הביצוע של שרגאי היה אמנם איכותי אבל די חסר התלהבות, לא הכי חזק (לעומת ביצועים קודמים שלו) ודי בינוני (לטעמי). שרגאי סיים עם 61%, ניקוד די מועט.

אהרוני נתנה פייט הולם ובחרה בשיר Stone Cold של דמי לובאטו, שיר מורכב ולא קל להתמודדות.

אהרוני הוכיחה את היותה ווקאליסטית מעולה ומצמררת, היא לקחה את שיברון הלב שבשיר ובקול מחוספס ובלוזי מלא נשמה ורגש אמיתי טרפה את הבמה כשהיא מביסה את שרגאי בנוקאאוט עם 88% וגרמה לשופטים לקום ולהריע לה. פלס סיכמה ואמרה לה דוגרי: "את הולכת לנצח את התחרות הזאת".

זוכת "אקס פקטור" עדן אלנה שגרמה בתכנית שעברה לשירי מימון לדמוע עם השיר "אילו יכולתי" (אמא), סיפרה על הגדילה בצל הורים גרושים ואי הקשר עם אביה, ובחרה לאתגר את דוראל סעדון.

אלנה בחרה בשיר Locked out of Heaven של ברונו מארס. מהרגע הראשון אלנה הקפיצה את הקהל והשופטים כשהיא נעה על הבמה בחופשיות והטריפה את הקהל בצעקות אהדה. ביצוע חצוף, פרפורמנס צעיר ומרענן ואינטרפרטציה אינטלגנטית לשיר העניקה לה 91% ראויים בהחלט.

האם התשובה של דוראל תצליח לעשות את הקשה ביותר ולחצות את רף ה-91%? 

לסיום רק ארצה להעביר ביקורת כלפי השופטים: כל מתמודד כמעט זוכה להערת: "אני רוצה לראותך באירוויזיון" או "נתראה באירוויזיון". פרגון וחיזוק זה חשוב ואף הכרחי אבל כשזה בהגזמה יתר על המידה זה כבר פתטי ואף לא נשמע אמין.