"שמעתי אותו צורח מהחלון, חשבתי שזה נגמר", כך סיפרה היום אליס מלכה-אוסקר, אימו של איתי בן ה-4, שנפגע אתמול באורח קשה בשריפה שפרצה בדירה בנהריה. בשיחה עם ליאת רון בתוכנית "לא דופקות חשבון" ברדיו צפון 104.5FM, סיפרה האם: "איתי שיחק עם מצית, הוא בכה והדלת ננעלה והוריד את המזרן על הרצפה. ניסיתי לפתוח את הדלת, שמעתי אותו צורח מהחלון, ולקח לנו 20 דקות להוציא אותו כי הכל היה שחור ומלא עשן. הרגשתי בחוסר אונים גדול".

אליס הוסיפה כי הם ניסו לקרוא לאיתי, אבל הוא לא ענה: "לא הצלחנו לדבר איתו, חשבתי שזה נגמר ואז הוא השמיע קול של אנחה ולפי הקול הצלחנו למצוא אותו. חבר משפחה הצליח להיכנס לחדר למרות שלוחמי האש לא הגיעו. צרחתי לשכנים שיזמינו כיבוי אש ולקח המון זמן, הם קיבלו את הילד ישר לידיים. אני מבקשת רק להתפלל לשלומו שיחזור להכרה". 

ממנהל היחידה לטיפול נמרץ ילדים, ד"ר זאב סוניס מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר כי: "מצבו של הילד קשה מאוד, יש לו כוויות מעל 30 אחוז בדרגה שלישית וזו מחלה של כל מערכות הגוף ובעיה של שאיפת עשן לכן חייב להנשים אותו. הוא עדיין לא יציב מבחינת לחץ הדם ואנחנו נלחמים על חייו".

חקירת הדליקה עדיין מתנהלת, אולם על פי ההערכה, הגורם שהוביל לדליקה בבית היה משחק באש בשעת היעדר השגחת מבוגר. אימו של איתי ואדם נוסף נפגעו באורח קל

אמו של איתי, אליס מלכה-אוסקר, סיפרה הבוקר ל104.5FM על מה שהתרחש בדקות האימה: