מספר ישראלים ששבו מסין הוכנסו לבידוד בשל חשש שנדבקו בנגיף הקורונה

משרד הבריאות הודיע היום (שבת) כי מספר ישראלים ששבו מסין הוכנסו לבידוד ועברו בדיקות כדי לברר האם נדבקו בנגיף הקורונה. הבוקר דיווחה סין כי מניין הקורבנות עלה ביממה האחרונה מ-26 ל-41. אחד מ-15 הקורבנות הנוספים הוא רופא בן 62 מהעיר ווהאן, אשר בא במגע עם חולים.

לידיעה המלאה

וירוס הקורונה בסין. צילום: רויטרס
וירוס הקורונה בסין. צילום: רויטרס

וירוס הקורונה: מניין ההרוגים בסין עלה ל-41

סין מדווחת כי מניין הקורבנות עלה ביממה האחרונה מ-26 ל-41. אחד מ-15 ההרוגים הנוספים הוא רופא בן 62 מהעיר ווהאן, אשר בא במגע עם חולים. העיר ווהאן, על 11 מיליון תושביה, ממשיכה להתנהל תחת מצור. רשתות סטארבאקס ומקדונלדס הודיעו על סגירת כל סניפיהן בעיר למשך השבוע הקרוב.

לידיעה המלאה

נקבע מותו של קוסאי אבו רמילה, הנעדר בן ה-8 שאותר הבוקר בבית חנינא

נקבע מותו של הילד קוסאי אבו רמילה בן ה-8 מבית חנינא, אשר היה נעדר במהלך הלילה, ואותר הבוקר בתוך בור. מצבו היה אנוש כשנמצא והוא פונה לבית חולים הדסה הר הצופים, שם בוצעו בו פעולות החייאה, אך אלו לא צלחו. משפחת אבו רמילה דורשת לנתח את גופת בנה כדי לקבוע את סיבת המוות.

לידיעה המלאה

קוסאי אבו-רמילה. צילום: ללא קרדיט
קוסאי אבו-רמילה. צילום: ללא קרדיט

טראמפ: "התוכנית טובה לפלסטינים, אפרסם אותה עד יום שלישי"

בשיאם של אירועי פורום השואה הבינלאומי בירושלים, הטיל נשיא ארה"ב דונלד טראמפ פצצה מדינית ופוליטית. אחרי שפרסום תוכנית השלום של נשיא ארה"ב טראמפ, שמכונה "תוכנית המאה", נדחה מספר פעמים בהמתנה להכרעה פוליטית בישראל, החליטו בממשל לא להמתין עוד.

טראמפ צייץ בחשבון הטוויטר שלו, בו נכתב כי "ארה"ב מצפה לארח את ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן, בני גנץ, בבית הלבן בשבוע הבא. הדיווחים על הפרטים ולוח הזמנים של תכנית השלום שלנו, שנשארת חשאית כרגע, הם ספקולטיביים לחלוטין".

לידיעה המלאה

דונלד טראמפ. צילום: AFP
דונלד טראמפ. צילום: AFP


פעוטה בת שנה נדרסה למוות בתל שבע

בבית חולים סורוקה נקבע מותה של מאיס אוסאמה הנייה, פעוטה בת כשנה שנדרסה היום בתל שבע. הפעוטה הובאה מחוסרת הכרה למרפאה בתל שבע, ובוצעו בה פעולות החייאה שלא צלחו.

לידיעה המלאה

אמבולנס טיפול נמרץ. צילום: פלאש 90
אמבולנס טיפול נמרץ. צילום: פלאש 90


לפחות 22 הרוגים ו-1031 פצועים ברעידת אדמה חזקה בטורקיה

לפחות 22 הרוגים ברעידת האדמה שפגעה אמש בעיר אלזיג שבמרכז-מזרח טורקיה, בעוצמה 6.8, והורגשה ברחבי המזרח התיכון, כך דווח בסוכנויות הידיעות. רעש האדמה הורגש במספר מוקדים שונים ברחבי הארץ, ובמקביל, התקבלו דיווחים באמצעי תקשורת ערבים על כך שהורגש גם בסוריה, ובערים ביירות וטריפולי שבלבנון. בנוסף, דווח על לפחות 1031 פצועים.

לידיעה המלאה

רעידת האדמה בטורקיה. צילום: רשתות ערביות
רעידת האדמה בטורקיה. צילום: רשתות ערביות