עימות חריף בין חבר הכנסת אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) לבין בכירה במשרד הבריאות, על רקע נושא מתן רישיונות לסטודנטים ערבים שלמדו בג'נין. הסיפור פורסם לראשונה הבוקר (ראשון) בכאן רשת ב', ולפי הדיווח, הבכירה, סגנית מנהל האגף לרישוי מקצועות רפואיים, נעמה נהיר-מזור, טוענת כי טיבי תקף אותה מילולית משום שלא אישרה למאות סטודנטים שלמדו ריפוי בעיסוק באוניברסיטה בג'נין לגשת למבחן לקבלת רישיון משום שההכשרה המקצועית שעברו לא הייתה מספקת. לדבריה, חבר הכנסת צעק עליה במשרד הבריאות בירושלים ואמר לה כי היא גזענית ושונאת ערבים, ואף כי ידאג לכך שאנשים יבואו לביתה. 

על פי הדיווח, העובדת הבכירה חשה מאוימת ובעקבות המקרה החליטה שלא לחדש את חוזה העסקתה לאחר 18 שנות עבודה במקום. לדבריה, "לכל עובד יש תחליף" אך לה יש ילדים ו-"לאמא אין תחליף". נהיר-מזור סיפרה כי חששה מאוד בעקבות האמירות הקשות. עדים לשיחה בינה לבין טיבי תיארו כי חבר הכנסת נהג כלפיה בגסות רוח ושהיא הייתה במצוקה גדולה. לאחר האירוע היא פנתה לקצין הביטחון וליועץ המשפטי של המשרד, ואף למנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, אך נאמר לה כי לא נעשה דבר בעניין. בסופו של דבר, למרות התנגדותה, כל הסטודנטים שלגביהם פנה טיבי למשרד נבחנו לקבלת הרישיון. נהיר-מזור התייחסה לכך ואמרה: "חד משמעית, עובדים לא ראויים מקבלים רישיונות לטפל באנשים בגלל לחצים פוליטיים".בכירה במשרד הבריאות טוענת כי ח"כ אחמד טיבי תקף אותה מילולית מפני שסירבה לקדם מתן רישיונות לסטודנטים ערבים שלמדו בג'נין. כך פורסם היום (ראשון) בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב. על פי טענתה, שאומתה על ידי מקור נוסף, ח"כ טיבי ניסה להתערב בהליך מקצועי במשרד. מלשכתו של ח"כ טיבי לא הכחישו את המקרה, ובעקבות האירוע שוחח עמו מנכ"ל משרד הבריאות.

עוד דווח כי גורם בכיר במשרד הבריאות אמר כי מדובר במקרה חמור של התערבות נציג ציבור חיצוני בהליך מקצועי לאחר שכבר הוזהר על כך כמה פעמים. הגורם הוסיף כי פקידים מקצועיים אינם אמורים לקבל הוראות ובטח לא צעקות מנבחרי ציבור, והוסיף: " זאת לא הדרך ואנו רואים זאת בחומרה".

ממשרד הבריאות נמסר: "מקובל שגורמי המקצוע באגף לרישוי מקצועות רפואיים נפגשים מעת לעת עם נבחרי ציבור על מנת להציף ולפתור סוגיות שעולות לפתחם וכי כך גם קרה באירוע זה". עוד נמסר כי התקרית טופלה בכל הצינורות המקובלים ואף התקיים בירור בראשות מנכ"ל המשרד, ששוחח בנושא עם ח"כ טיבי.

חה"כ טיבי אמר בראיון בכאן רשת ב', כי "אכן הטחתי בפקידה שהיא משקרת וחוזרת בה מסיכומים בטונים גבוהים. היא הפרה סיכומים שהיו איתי ועם ח"כ ג'בארין בפגישה. אין זו הפעם הראשונה שהיא חוזרת בה מסיכומים. יתרה מזאת, באחד מהמפגשים היא זייפה פרוטוקול של ישיבה וייחסה לחברי הכנסת דברים שלא אמרו. אני איאבק על זכותו של כל תלמיד, בעיקר בוגרי ג'נין, שהיא התעמרה בהם וריסקה להם את החיים. הם עברו את הבחינה אבל היא סירבה לתת להם רישיון עסק. לא היה כדבר הזה. אמרתי שהסטודנטים מתכוונים להפגין מול ביתה. זה מותר. האישה הזאת שיקרה פעמיים לנבחרי ציבור ועכשיו היא משקרת עוד פעם".