נשיאת גאורגיה, סלומה זוראבישווילי, ביקרה ביום שישי האחרון בבית החולים שיבא בתל השומר יחד עם שגריר גאורגיה בישראל מר, לאשה ז'בניה. במסגרת הביקור התקיימה קבלת פנים בבית הילד של ארגון רחשי לב, ארגון המסייע לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם שם פגשה הנשיאה את מנכ"ל הארגון, הצוות הבכיר, נציגי בית החולים וכן מכובדים אשר הגיעו לכבד את הנשיאה. הזמר דוד מיכאלי אשר עלה לארץ מגאורגיה ומכיר מקרוב את פועלה של רחשי לב, שר שיר מרגש לכבוד הנשיאה.  

מנכ"ל רחשי לב, מר שימי גשייד העניק לנשיאה את מגן לב הזהב של הארגון. הנשיאה סיירה במלונית בית הילד של הארגון, בה שוהות משפחות לילדים חולי סרטן ולאחר מכן הגיעה למחלקה האונקולוגית שם פגשה את הצוות הרפואי הבכיר וקיבלה הסבר על המחלקה ההמטו-אונקולוגית, הסתובבה בין החדרים פגשה את הילדים המאושפזים והוריהם וחילקה להם מתנות.  

נשיאת גאורגיה ברחשי לב. קרדיט: דניאל אדרי
נשיאת גאורגיה ברחשי לב. קרדיט: דניאל אדרי

שימי גשייד, מנכ"ל רחשי לב: "אין ספק שנשיאת גאורגיה שהגיעה לישראל לבקר ביד ושם יחד עם נשיאים ומנהיגים מכל העולם עם מסר של רגישות וסולידריות, בחרה לסיים את ביקורה בישראל עם ילדים קטנים שנלחמים על חייהם ברחשי לב, שזה ללא ספק מראה על רגישותה וליבה הרחב".  הנשיאה התרגשה מהמפגש עם הילדים והזמינה אותם לבוא ולבקר בארמון בגאורגיה, יו"ר ועד הידידים של ארגון רחשי לב, מר אבנר גולדנברג הביע את רצונו לקחת את הילדים לטיול בגאורגיה בקרוב.  הנשיאה זוראבישווילי אף הביעה עניין בקדמת הרפואה והטכנולוגיה הקיימת בבית החולים שיבא תל השומר ובפועלו של ארגון רחשי לב במקום והציעה לקיים שיתוף פעולה שיאפשר למערכת הגאורגית ללמוד מהעשייה הקיימת בישראל.

בין אורחי הכבוד שנכחו במפגש:  ראש קשרי חוץ שיבא מר יאיר יצהר, ד"ר גדי אבבא- קמפינו,  ד"ר טימה דווידסון, יו"ר ועד הידידים רחשי לב מר אבנר גולדנברג ורעייתו דליה, קונסול הכבוד של יפן מר גיל שפר, בעלי חברת אאורה מר יעקב אטרקצ'י ורעייתו סיגל, מר רוני בן מיכאל, עו"ד ז'ק חן ורעייתו פסקל, הרב ראובן גשייד יו"ר רחשי לב, מר שימי גשייד מנכ"ל רחשי לב, סמנכ"לית קשרי חוץ רחשי לב הגב' אורנה שלומוף, מנהלת פעילות ואסטרטגיה רחשי לב הגב' אמונה פנחסי, מנהל בית הילד מר רמי עודד.