הפרקליטות הצבאית הגישה היום (שני) כתב אישום נגד קצין בדרגת רב סרן בגין שלושה מעשי סדום ואונס אישה שעבדה כאזרחית באחד מבסיסי חיל הים שבו שירת הקצין המדובר. לנאשם קצין בדרגת רב סרן מיוחסות חמש עבירות בהן שלוש עבירות שעניינן מעשי סדום בנסיבות אינוס ועיברה נוספת של אינוס. מעצרו של הקצין הוארך עד לשבוע הבא. 

ההגנה ביקשה את הארכת מעצרו של הקצין לשם קבלת מלוא חומרי החקירה, כמו כן הוסיפה ההגנה וציינה כבר היום בדיון כי היא חולקת על קיומה של תשתית ראייתית מספקת כנגד הקצי, וכן ביקשה כי בנוגע ההחלטה בנוגע לפרסום שמו של הנאשם תדחה עד להכרעה בשאלת המעצר לצד קיומה של תשתית ראייתית המגבה את כתב האישום.

התביעה התנגדה לדחיית מתן ההחלטה, בנוסף לבית הדין, שדחה את הבקשה שלא לפרסם את שמו של הקצין. עם זאת, בית המשפט דחה את ההחלטה ביממה על מנת לאפשר להגנה לערער.

הקצין הכחיש בתחילת ההליכים כי קיים יחסים מיניים עם האשה, אך לאחר מתן דגימות DNA טוען הקצין כי קיים פעמיים קשרים מיניים עם האישה ביוזמתה ובהסכמתה כך נטען. על פי העולה מכתב האישום התקיפות המיניות בוצעו בתקפות הזמן שבין חודש יוני לחודש יולי 2019. במהלך התקופה האמורה עבדה האזרחית מטעם חברה אזרחית בבסיס חיל הים

מכתב האישום עולה כי באחד המקרים אמר הנאשם לקורבן להגיע למחסן ההלבשה הישן, הנמצא באזור מבודד הסמוך למטבח, האשה סברה כי נקראה לחדר על מנת לנקות אותו והגיעה עם דלי מים. כשהגיעה לחדר כל נטען בכתב האישום, נעל הקצין את הדלת והתקרב אליה בעודו מפשיל את מכנסיו ודורש ממנה בכוח לבצע בו אקט מיני.

כשבוע לאחר האירוע הראשון נכתב בכתב האישום כי הקצין הגיע לאזור בו עבדה האשה בסמוך אל חדר המקררים ודרש ממנה להתלוות אליו בטענה כי הוא מעוניין לספר לה דבר מה. אז הקצין דחף את האשה בכוח למחסן הישן, בה התרחש גם האירוע הראשון. גם במקרה זה דרש ממנה לבצע בו אקט מיני בניגוד לרצונה, כך על פי כתב האישום.

עבירת האינוס בה נאשם הקצין התרחשה גם היא בפער של שבוע מהאירוע הקודם, כאשר העובדת הלכה אל מחסן ההלבשה החדש בו היו חפציה האישיים, זאת על מנת לקחת סיגריות, והבחינה בקצין באזור המחסנים. כאשר נכנסה למחסן, סגר אחריה הקצין את הדלת. לטענתה, אמר לה כי "עדיף שתהיה ילדה טובה ותבוא אחריו". כשיצאה האשה מהמחסן בניסיון לחזור למטבח, הקצין משך אותה משיערה לתוך מחסן ההלבשה הישן, הפשיט אותה מבגדיה וביצע בה עבירת אינוס.