למרות שכמעט כל הכרטיסים למופע של עדן בן זקן שתוכנן ל-20 לפברואר בהיכל מנורה כבר אזלו, בשל הריונה המתקדם ולאור מצבה הרפואי בתקופה האחרונה,העלתה  הזמרת היום (רביעי) פוסט אישי בו הודיעה לקהל שלה כי החליטה לדחות את המופע הקרוב לתאריך חדש ה-6 לאוגוסט.

עופר מנחם, נציגה של בן זקן, הסביר כי ההחלטה התקבלה על מנת שהזמרת תוכל להיות בשיא היכולת ולתת הופעה מושלמת כפי שמגיע לרוכשי הכרטיסים, ולא לקחת סיכונים רפואיים.  

"קהל יקר שלי", כתבה בן זקן בפוסט. "אחרי 129 מופעים בפסטיגל, אני רוצה להגיד לכם שהיה לי מדהים והייתה חוויה מטורפת ומאתגרת, במיוחד עם העובדה שלראשונה אני חווה את הדבר המדהים הזה שנקרא הריון".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

קהל יקר שלי, אחרי 129 מופעים בפסטיגל, אני רוצה להגיד לכם שהיה לי מדהים והייתה חוויה מטורפת ומאתגרת, במיוחד עם העובדה שלראשונה אני חווה את הדבר המדהים הזה שנקרא הריון. באותה נשימה בתקופה האחרונה, כפי שבטח שמעתם לא פעם בתקשורת, אני מרגישה לא במיטבי, סחרחורות, חולשה ותופעות לוואי שונות בעקבות ההריון. אני מסתובבת עם תחושה שבעקבות ההריון המתקדם ובמיוחד אחרי הטירוף והאינטנסיביות של הפסטיגל לא אוכל לתת לקהל שלי בתקופה הזו את ההופעה המיוחדת והמושקעת שכ״כ רציתי בהיכל מנורה.. אני רוצה לקפוץ אתכם, להרים אתכם, לעוף אתכם ולהתרגש אתכם ולהיות אתכם ב 100%. אז אחרי מחשבות רבות החלטתי לדחות את המופע שהיה אמור להתקיים ב 20/2/20 לתאריך 6/8/20 כדי שאוכל לתת לכם את ההופעה הכי מדהימה חגיגית ומיוחדת עם כוחות מחודשים, בדיוק מה שמגיע לכם.. כל רוכשי הכרטיסים שימו לב, אין צורך להחליף את הכרטיסים שברשותכם הם יהיו תקפים גם לתאריך החדש, במידה ותרצו לבטל את הכרטיסים יש לפנות לקופת ת"א 2207* אוהבת

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken) on

"באותה נשימה בתקופה האחרונה, כפי שבטח שמעתם לא פעם בתקשורת, אני מרגישה לא במיטבי, סחרחורות, חולשה ותופעות לוואי שונות בעקבות ההריון", הוסיפה הזמרת. "אני מסתובבת עם תחושה שבעקבות ההריון המתקדם ובמיוחד אחרי הטירוף והאינטנסיביות של הפסטיגל לא אוכל לתת לקהל שלי בתקופה הזו, את ההופעה המיוחדת והמושקעת שכל כך רציתי בהיכל מנורה. אני רוצה לקפוץ אתכם, להרים אתכם, לעוף אתכם, להתרגש אתכם ולהיות אתכם ב-100% כי לכם מגיע 100%. אז אחרי מחשבות רבות החלטתי לדחות את המופע, כדי שאוכל לתת לכם את ההופעה הכי מדהימה חגיגית ומיוחדת עם כוחות מחודשים, בדיוק מה שמגיע לכם".

"כל רוכשי הכרטיסים שימו לב", סיכמה בן זקן. "אין צורך להחליף את הכרטיסים שברשותכם הם יהיו תקפים גם לתאריך החדש, במידה ותרצו לבטל את הכרטיסים יש לפנות לקופת ת"א 2207*".