בחורף לא חייבים לבלות מדי יום זמן ממושך מול הארון ולהעמיק במחשבות בסוגיית הלבוש, כי במזג האוויר הקר אפשר פשוט ללבוש כל יום ג'ינס וסוודר. למעשה מדובר בלוק מנצח שנע תמיד במחוזות השיק, הוא לא מצריך התעסקות מיוחדת וכמובן, מעניק לנו חורף חם במיוחד.  

הסוודרים כבשו במיוחד את ה"סטריט סטייל", אופנת הרחוב, ומככבים בחשבונות האינסטגרם של הפאשניסטות הגדולות בעולם. מעיון בתמונות שהן מעלות אפשר להבין את החוק הראשון שנוגע לסוודרים: לא משנה מה הגיל או המידה שלך - פריט בגזרת אוברסייז תמיד עושה את העבודה. עם ג'ינס, מכנסיים, חצאית או על שמלה, סוודר אוברסייז מעניק מראה קליל ונינוח והוא נוטף שיק.

 1,025 שקלים, סוודר של Marc cain. צילום: יח"צ חו"ל
1,025 שקלים, סוודר של Marc cain. צילום: יח"צ חו"ל

אחד הטרנדים הבולטים השנה הוא שילוב של פרווה בסוודר. פרווה מלאכותית, כמובן. אפשר למצוא מגוון של צבעים ואין ספור שילובים, מסוודר שכל כולו פרווה ועד כזה שהפרווה מככבת בו בעיטורים עדינים בשרוולים. אם בחרתן בסוודר פרוותי, הקפידו שהחלק התחתון יהיה נקי ולא צעקני. ג'ינס או טייטס מדמוי עור יספיקו בהחלט.

גם הסוודרים מבד הפליז חוזרים העונה לככב במלתחות שלנו. טוב, הרי כולנו יודעות שאין דבר מחמם יותר מפליז. והצבעוניות? עשירה במיוחד: מפסטלים עדינים ועד גוונים עמוקים במיוחד. תביאו בחשבון שהסוודרים מפליז מעניקים מראה שמטשטש לגמרי את הגזרה, ולכן עדיף לשלב אותם עם חלק תחתון צר להענקת מראה מחמיא. לתוספת של שיק שלבי את הסוודר עם מעיל בסגנון עור.

מגוון סוודרים. צילומים: זיו שמש, הנס מוריץ, עידו לביא, אסף לוי, טל טרי, עמית שמש, יח"צ
מגוון סוודרים. צילומים: זיו שמש, הנס מוריץ, עידו לביא, אסף לוי, טל טרי, עמית שמש, יח"צ

הסוודרים מעוצבים בגזרות שונות - גזרת סלים צמודה לגוף, קרופ־טופ קצר או סוודרים רחבים וגדולים - מה שמאפשר לנו להיראות אחרת כל בוקר מחדש. היתרון הגדול שלהם: הם לא דורשים אקססוריז מיוחדים ומאפשרים לנו להתלבש פשוט אבל אופנתי.