פרופסור רפי קרסו בחר לפתוח את תכניתו ב-103FM בקריאת הרגעה למאזינים המודאגים נוכח נגיף הקורונה. "עדיין לא נמצא מקרה בישראל, אין מה לדאוג", הסביר קרסו. אז מהי הדרך הטובה ביותר להתגונן בפני ווירוס השפעת הסיני? 

חצי מהמדינה נמצא בפניקה, ומתקשה להתמודד עם הדיווחים סביב בהלת הקורנה, אבל פרופסור קרסו בחר לסייע למאזיניו לצמצם לחצים מיותרים, והתייחס לעובדה שרבים ממהרים לרכוש מסיכות נייר. "קודם כל תרגעו", דרש ממאזיניו, "אם יש לכם גופייה ישנה מבד כותנה פשוט, אתם יכולים לחתוך ממנה מרובע, לתפור ארבעה סרטים והרי לכם מסיכה מצוינת בחינם. אם אין לכם, תפנו אליי – לי יש. רבותיי אפשר גם לשים צעיף כמו שכנינו הערבים שנוהגים לשים כאפייה על הראש. זוהי גם מסיכה נהדרת. ובכלל למיטב ידיעתי הסינים משתמשים במסכות הבד לא כדי לא להידבק, אלא כדי לא להדביק".

עוד הוסיף פרופסור קרסו כי "איננו יודעים עוד איך הנגיף מתפשט. וירוסים וחיידקים שונים מתפשטים בצורות שונות. יש כאלה שדורשים מגע ישיר כמו וירוס השפעת לדוגמה, כשאם אני משתעל או מתעטש על מישהו רסיסי הרוק שמכילים וירוס יכולים להדביק. ישנן מחלות שמתפשטות באוויר כמו חצבת או שחפת, אם אני נמצא בחדר שיש בו חולה שחפת השהיה בסמיכות אליו יכולה להדביק אותי. כרגע עדיין הנגיף עד כמה שידוע לי, האנשים שנחשדו כסובלים מהשפעת הסינית – לא אותרו בארץ. הבדיקות חזרו שליליות. אז תרגיעו".