לאחרונה החליט אתר השוואת מחירים בריטי לערוך סקר בנושא מרתק: הדברים עליהם מתלוננים אנשי מקצוע. הסקר שנערך בקרב סוחרים, בנאים, חשמלאים, אינסטלטורים ועוד נותני שירות, הגיע לממצאים מדאיגים מאוד בנוגע לחברה האנושית ויחסם לבעלי מקצוע. 

מהסקר עולה שאחד הדברים שהכי מרגיזים בעלי מקצוע בעת מילוי עבודתם הוא לקוחות שמציעים להם סקס במקום תשלום. 

"זה אולי נראה כמו סצנת פתיחה בסרט כחול, אבל זה קורה. הצעה לסקס היא אינה אמצעי תשלום הולם ונובעת מהתנהגות נואשת, מה גם שהרבה סוחרים נשואים באושר או נמצאים בזוגיות" על פי דובר האתר. "מי שלא יכול להרשות לעצמו לשלם עבור העבודה באמצעי תשלום מקובל, שיחכה עד שיוכל".

היו רק שני דברים אחרים שהרגיזו יותר את בעלי המקצוע יותר - תשלום מאוחר על עבודה והעובדה שלא הציעו להם משהו לשתות בזמן ביצוע העבודה.

הממצאים הראו גם כי בעלי המקצוע לא אהבו שהתבקשו לבצע עבודות נוספות כמו הוצאת הפחים או לקוחות שהעמידו פנים שמדובר במקרי חירום. תיקון עבודתו הלקויה של מישהו אחר, ציפיות לא מציאותיות וגניבת כלים – כל התלונות האלה מדורגים גבוה בסקר.

טרקין פורדי, מייסד האתר, הסביר: "הרבה מהאנשים שמזמינים בעלי מקצוע מצפים שהם יעזרו להשגיח על הילדים, או לתת יד בהובלות רהיטים, אבל מה שעצוב הוא שהם אפילו לא מצליחים לנהוג באדיבות בסיסית כמו להציע כוס מים או קפה".

"חשוב לזכור שהאנשים הללו מספקים שירות מקצועי ויש להתייחס אליהם באותה דרך שהיינו רוצים שינהגו אלינו במהלך העבודה שלנו". בהתייחס להצעות המגונות של הלקוחות, האתר הוסיף: "לגבות תשלום עוד לפני תחילת העבודה יכול למנוע מקרים מביכים".

הלקוחות הנואשים צריכים ללמוד משהו מהצעירה הזו בכל הקשור לסקס.