המשטרה עצרה הערב (שני) 13 מפגינים אשר הפרו את החוק ואת הסדר הציבורי במהלך הפגנת החרדים בצומת קוקה קולה בבני ברק. העצורים הפרו את הסדר הציבורי, ירדו לכביש ראשי במטרה לחסום אותו, פעלו בניגוד להוראות השוטרים ואף תקפו שוטרים, שנערכו לאירועים מבעוד מועד, וגרמו לפציעת שלושה שוטרים. 

מאות חרדים צעדו הערב על כביש 4, ממחלף מורשה עד אלוף שדה, תוך שהם מבצעים הפרעה חמורה לתנועה במקום, כמחאה על מעצרים של תלמידי ישיבה שהשתמטו מגיוס לצה"ל.

חלק מהמפגינים זורקים עצמם לכביש, תוך כדי שרכבים חולפים במקום, ומסכנים את חייהם וחיי הנוסעים. כוחות משטרה ממרחב דן מרחיקים את המפגינים ובשלב הזה נסגרה התנועה בכביש 4 על שני כיווניו.  מדובר בעורק תחבורה ראשי, שחסימתו תגרום לפקקי תנועה שהתארכו לקילומטרים. המשטרה ביקשה מהנהגים לפנות לדרכים חלופיות.

האירוע הוגדר כ"אחת מהפגנות המחאה הגדולות שחוותה המשטרה". המשטרה פתחה במתכונת 'שילדי'-מתכונת מיוחדת המערבת זמינות במשך 12-16 שעות ביממה.

יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, כתב בעקבות המחאה בחשבון הטוויטר שלו כי "חייבים לשים סוף פסוק לבריונות של המשתמטים ושל הפלג הירושלמי. מערכת אכיפת החוק חייבת למצות את הדין עם המתפרעים. לא יתכן שבכל פעם שמתחשק להם יחסמו כבישים וישבשו את חייהם של אזרחי המדינה. "ישראל ביתנו" תפעל לחקיקת חוק גיוס חובה לצה"ל או לשירות לאומי-אזרחי לכולם".