גיורא פרי, הרופא הנאשם ברצח בת זוגו, אסתי אהרונוביץ', במהלך חודש נובמבר בתלמי אליהו, שוחח מבית הכלא במסגרת כתבה שפורסמה הערב (שני) במהדורת החדשות של ערוץ 13, והמשיך לטעון כי הוא לא התכוון להביא למותה, ואמר כי "שום דבר לא נעשה בכוונה, זה היה מהיר, מפחיד ואפוקליפטי מה שנעשה שם".

"30 שניות והכל השתבש" טען פרי והוסיף כי "זה לא חלילה מתוך רצון או משהו כזה, רגע אחד של חוסר תשומת לב והכל הלך לטמיון. זה נעשה בלי כוונה וזה יתברר בסופו של דבר". בנוסף, ציין פרי כי הוא "סובל מהתקפים פוסט טראומתיים מאז מלחמת יום כיפור".

"מאוד אהבתי את האישה הזאת, יותר מכל דבר אחר בעולם" אמר פרי על אהרונוביץ' והוסיף כי "היא הייתה אהבה חיי והכל בשבילי. אני עדיין אוהב אותה ואני עדיין מרגיש את האובדן ואת החוסר. אני עדיין עונד את הטבעת נישואין. זה היה סיפור מהאגדות, הכל היה טוב וחיובי ואני כל כך השתדלתי לתת לאישה הזו את הכל, וגם למשפחה כרופא, כאבא, בסבא חורג, הכל. הייתי רוצה לשבת איתם ולספר להם הכל, זה קורע גם אותי".

דבריו של פרי מגיעים בסתירה מוחלטת לראיות שנאספו מזירת האירוע, כאשר על פיהם, הוא נטל אקדח וירה בו חמישה כדורים לעבר המנוחה בעת ששהו בבית. לאחר מכן, פרי נמלט מהמקום במכוניתו, כשהוא משאיר את המנוחה מתבוססת בדמה על הרצפה.