לא רואות מטען: אוזניות Jabra Elite 75t הן לא הזוג הראשון של החברה שמגיע לידיי, והציפיות מהן היו גבוהות מאוד. במבט ראשון על האוזניות ועל נרתיק הטעינה שלהן קשה להחמיץ את השינוי הפיזי שחל בהן - החברה הקטינה מעט את הנרתיק ואת האוזניות עצמן. כמו כן, חיבור האוזניות לנרתיק הפך מגנטי - כך שהן לא נופלות ממנו אם תהפכו אותו, והסגירה אף היא מגנטית ופשוטה.

באמצעות האוזניות ניהלתי שיחות טלפון רבות, חלקן הגדול בתנאים לא כל כך סימפתיים (נסו לדמיין אוטובוס בין־עירוני בשבע בבוקר ביום ראשון). פרט למקרים חריגים, רעשי הרקע לא הפריעו לניהול השיחה. בחברה מציינים כי לאוזניות דירוג הגנה IP55 מפני מים ואבק וכן אחריות של שנתיים מפני נזקים אלו - ואכן האוזניות אפשרו לי לנהל שיחה רציפה בזמן המתנה לאוטובוס בגשם חזק. 

לא רק
לא רק


האוזניות מתחברות ליישומון ייעודי המאפשר התאמה אישית של חוויית ההאזנה, והסוללה שלהן מספיקה לעד 7 וחצי שעות שימוש בטעינה אחת. נרתיק הטעינה מספיק לעוד 28 שעות האזנה - כך שהן כמעט לא צריכות להתחבר למטען. כשהייתי צריכה להטעין אותן, לא היה צורך לחפש כבל ייחודי עם החיבור הישן, שכן בניגוד לדור הקודם הן מצוידות בחיבור USB-C.

Jabra Elite 75t מאפשרות להתחבר בקלות לסירי של אפל, לאלכסה של אמזון ולגוגל אסיסטנט באמצעות לחיצת כפתור. האוזניות לא הקריאו הודעות בעברית, אך בעת קבלת שיחה הן הקריאו לי את המספר של המתקשר. האוזניות עוצבו מחדש והפכו קטנות יותר ונוחות יותר להתאמה למשתמשים. מהצד נראה אולי שהשינוי בעיצוב זניח, אבל בשימוש ממושך הבנתי עד כמה שיפרה הקטנתן את חוויית ההאזנה והקלה אותה, כאשר נחסכה ממני תחושת הלחץ המשונה שהייתה תוקפת אותי במהלך שימוש ממושך במרבית אוזניות הטרו־וויירלס. כך, בעזרת העיצוב הארגונומי שהפך אותן לנוחות מאוד, יכולתי להיות בטוחה שהאוזניות יישארו באוזניים ולא ייפלו מהן.

מי שעומדת מאחורי הגעת ה־Jabra Elite 75t לארץ היא ביקונקט טכנולוגיות. מחירן 699 שקל.