עגל קטן וחמוד בשם "באדי" שחולץ וגדל על ידי משפחת מגדלי רועים גרמנים חושב כעת שהוא כלב ואפילו מכשכש בזנבו מהתרגשות. באדי, עגל השוורים המקסים, אומץ על ידי קוראל ו-וויין אלג'י כשהיה בן יום אחד בלבד לאחר שאמו מתה כשנתקעה בסכר ליד בית החווה של הזוג בניו דרום ויילס, אוסטרליה.

הזוג הכניס את באדי לביתם, ומאז הוא אומץ כגור נוסף על ידי "באדה" כלבת הרועה הגרמני בת השנתיים וחצי, שהמליטה לאחרונה 11 גורים. בגיל שישה שבועות העגל כבר תפס כמה הרגלים של הכלבים, כולל משחקי מרדף עם אחיו ואחיותיו הגורים, כשכוש בזנב והתכרבלות לקראת שינה, ממש כמו התנין שחשב שהוא כלב.

עגל (צילום: ingimages.com)
עגל (צילום: ingimages.com)

קוראל, אמא לארבעה, אמרה: "באדה באמת אימצה את באדי כגור מספר 12. הוא לא רואה את עצמו כעגל, אני חושבת שהוא רואה את עצמו כגור מהודר יותר מהם. הוא נהנה מהטיפוח שבאדה מעניקה לו. הוא מגיב לה ממש טוב. היא מטפחת אותו כל הזמן, מלקקת אותו, מנקה את עיניו - היא כל הזמן איתו. כשהוא בחוץ, היא מפקחת עליו. היא הולכת איתו ורודפת אחריו. היא כל כך נדיבה ומדהימה."

ויין וקוראל גילו את באדי לאחר שניסו לחלץ את אמו מסכר הגובל בביתם בתחילת החודש. עד שהצליחו להוציא אותה, היא הייתה תשושה לחלוטין ונפטרה באופן טרגי זמן קצר לאחר מכן. למרות שברון הלב, העגל הפך את עצמו במהירות לפופולרי בקרב שני ילדי הזוג, בלה בת ה-12 ולוסון בן ה-10, בגלל התלהבותו להצטרף למשחקיהם.

"באדי רץ לצד הילדים כשהם באופניים שלהם בחוץ והוא משחק הרבה עם בלה" אמרה קוראל, "הוא מאוד אוהב להסתובב עם בני האדם והכלבים".

למרות שבאדי הפך את עצמו מאוד לחלק מהמשפחה, הבית נשאר מחוץ לתחום והוא ישן במרפסת בבית החווה שלהם. ממש בקרוב יצטרכו למצוא לו מיטה גדולה יותר, מכיוון שהוא כרגע גומע כ-4 וחצי ליטר חלב ביום וישקול 600 ק"ג כאשר יגדל במלואו. אבל לבאדי מובטח בית לכל החיים, כפי שהוסיפה קוראל, "הוא תמיד יהיה שור המחמד שלנו, זה בטוח - לא משנה כמה גדול הוא יהיה".