יממה לאחר הפרסום ב"חדשות 13" על ההתכתבויות האישיות בין שר האוצר, משה כחלון, והשופטת אתי כרייף, הערב (שלישי) דווח במהדורה המרכזית כי הקשר בין כחלון וכרייף החל עוד לפני שתמך במינויה לשופטת. דווח כי במשטרה ביצעו מחקר תקשורת מקיף על השיחות, ממנו עלה כי הם שוחחו 31 פעמים, כמה מהן לפני כינוס הועדה למינוי שופטים. עוד דווח כי טרם המינוי נפגשו השניים בבית קפה בחיפה, פגישה שכחלון טען כי נמשכה 10 דקות.

ב-9 במאי 2016 שוחחו השניים ארבע פעמים, וב-20 במאי אותה שנה קיימו שיחה בת חמש וחצי דקות. ב-26 במאי, כאשר אושר מינויה של כרייף, כתב יו"ר לשכת עורכי הדין דאז, אפי נוה, לכחלון: "יצאנו כעת מהנשיאה נאור, כרייף תתמנה, סגורה", וכחלון עדכן את כרייף. ב-7 ביוני טלפן כחלון לכרייף ובירך אותה על מינויה.

עוד דווח כי כרייף הגיעה לחקירתה עם טלפון חדש, שלא היה בשימוש כשמונתה. בתה פרמטה אותו, וכך נמחקו ההתכתבויות עם כחלון. כרייף מחקה מסרונים של אישי ציבור ושופט עליון. דווח גם כי גורמים משפטיים אומרים שאולי נעשתה טעות והיה מקום לחקור את כחלון על מעורבותו בפרשה.

עוד פורסם ב"חדשות 13" כי כרייף ונוה מסרו גרסאות שונות בחקירותיהם בפרשת "מין תמורת מינוי". נוה אישר קיומו של קשר מיני עם כרייף, בעוד היא הכחישה את קיומו. פורסם גם כי כרייף קידמה את מועמדותה באמצעות פעילי ליכוד בולטים.