היא רק בת 18: כוכבת הפופ הצעירה בילי אייליש הפכה לכוכבת הגראמי הגדולה של השנה לאחר שגרפה פרסים חשובים, ביניהם שיר השנה, אלבום השנה, והאומנית החדשה הטובה ביותר של השנה. בתוכנית מיוחדת ניסה חוקר המוזיקה דודי פטימר לגלות את הסוד מאחורי ההצלחה הפנומנלית של הזמרת שהצליחה לשנות את גזרת הפופ העולמית.

שנת 2019 הייתה שנת הפריצה הגדולה של בילי אייליש, בין היתר בזכות אלבום הבכורה הנהדר שלה 'When We All Fall Asleep, Where Do We Go'. אייליש הביאה לחיינו כמה וכמה להיטים גדולים, ונתפסת כזמרת שלא מפחדת לשים בפרונט גם את החסרונות שלה. בראיונות שונים היא חשפה את דבר התמודדותה עם תסמונת הטורט, את הדימוי העצמי הנמוך שלה ואת שאר הדברים שהופכים אותה, כדבריה, ל'לא נורמלית' וכאאוטסיידרית. בכך, היא משמשת דוגמה והשראה לבני נוער ובוגרים ברחבי העולם.

פטימר שוחח עם המרצה ומבקר הקולנוע רון פוגל שסיפר על הידיעה כי אייליש עתידה לבצע את שיר הנושא מתוך פסקול הסרט החדש של ג'יימס בונד. בשיחה הסביר פוגל מה מסתתר מאחורי הבחירה בה כזמרת הצעירה ביותר שתבצע את שיר הנושא, ובכך הצטרפה לרשימה מכובדת שכוללת בין השאר את היוצרים פול מקרטני, שירלי בייסי, מדונה, ואדל.

מעבר לסקירה המוזיקלית אי אפשר להתעלם מהסטייל הייחודי של אייליש שהצליחה לגבש סטייל פורץ דרך, ואף לשתף פעולה עם חברות אופנה שונות. פטימר שוחח עם הסטייליסטית איה מלמד בנושא, והשניים שוחחו על הדרך בה הפכה אייליש למובילת דעת קהל גם בתחום האופנה.

לסיום שוחח פטימר עם כתבת ומבקרת התרבות של 'מעריב' צוף ישראלי,שלאחרונה ביקרה בהופעתה של בילי אייליש, וניתחה את ההצלחה המסחררת לה זוכה הכוכבת.