כמו בכל דבר, העולם מתחלק לשני סוגי אנשים: אלה שאוהבים את החורף ואלה שהחורף מכניס אותם לדיכאון. אם אתם מהראשונים, בוודאי כבר תכננתם לכם חופשה קרירה באזור האלפים השוויצריים, כשמדרונות הסקי הם המקום שבו אתם חולמים להיות. אם אתם מתכסים בבלוז חורפי עם כל צניחה של הטמפרטורה - דעו שזה לא חייב להיות ככה. דווקא החורף זה זמן נהדר לקום מהספה, להיפרד מכוס התה ולפנק את עצמכם בחופשות ברחבי הארץ. כי כשקר בחוץ, המחירים צונחים ובתי המלון מתאמצים יותר למצוא לנו פעילויות מגניבות בחוץ ובפנים. 

תרבות ופלז'ר

מלון “פסטורל כפר בלום" שבגליל העליון הוא המקום האידיאלי לחוות בו את החורף הישראלי. המלון, שמוקף בנחלים זורמים ובמרחבים ירוקים ופורחים, מציע שתי חבילות חורף זוגיות לחובבי התרבות והפינוקים: האחת, חבילת "חורף תרבות" - שכוללת גם כניסה למוזיאון וסיור ביקב; והשנייה, “האושר הצפוני", מציעה פסק זמן מהשגרה - עם שלל פינוקים כמו גבינות, יין, טיפולי ספא וערכת מתנה מהודרת שכולה חלומות ושינה מתוקה.

חבילת חורף תרבות: לינה של לילה אחד באמצע השבוע (א'-ד'), עם ארוחת בוקר עשירה, המבוססת על תנובת הגליל, כניסה למוזיאון בר דוד לאמנות, סיור ביקב "הרי גליל" (כולל בקבוק יין במתנה), טיפול גוף אחד של 50 דקות בספא “פסטורל" ושהות בכל מתקני הספא - 1,200 שקל לזוג.

חבילת האושר הצפוני: לינה של לילה אחד באמצע השבוע (א'-ד'), עם ארוחת בוקר עשירה, המבוססת על תנובת הגליל, גבינות ובקבוק יין בהגעה למקום, שני טיפולי גוף בספא (50 דקות כל אחד), שהות בכל מתקני הספא + ערכת חלומות במתנה: זוג ציפיות לכרית, נר ארומאטי, מיסט לשינה מתוקה וחליטות תה צמחים - 1,690 שקל לזוג.

את החבילות ניתן לרכוש בתאריכים נבחרים עד סוף פברואר 2020.

לעוף על הטבע

מלון “גליליון", השוכן בסמוך לפארק הטבע והצפרות אגמון החולה, מציע חבילת אירוח חורפית חווייתית בשם “לעוף על הטבע". המלון המקסים נמצא בלבו של עמק החולה, מוקף ברכסי הרים, ומהווה את אחד מצירי נדידת הציפורים החשובים ביותר באזור. בכל עונת נדידה (סתיו ואביב), חולפות מעליו יותר מחצי מיליארד ציפורים, כשאלפים מהן נשארות באגמון בתקופת החורף.

מי שיבחר לנפוש במלון בתקופת החורף, יוכל ליהנות מחבילה ייחודית הכוללת מגוון פעילויות, ובהן: סיור זריחה בעגלת המסתור - חוויה בלתי נשכחת של זריחה באגמון החולה עם הטבע המתעורר ליום חדש של פעילות; טיסה בכדור פורח שתאפשר לכם להשקיף על כל אגמון החולה מגבוה ולצפות בהמוני העגורים; ביקור במרכז המבקרים החדש באגמון החולה, שכולל עמדת VR עם משקפי מציאות מדומה; סיור שקיעה עם ציפורים; ועוד. 

חבילה זוגית באמצ"ש - 1,170 שקל לזוג ללילה באמצע השבוע על בסיס לינה וארוחת בוקר. כולל שובר לסיור עגלת מסתור (שקיעה או זריחה) באגמון החולה וטיסה בכדור פורח. 

חבילה משפחתית בסופ"ש - מחיר לזוג + ילד: 1,458 שקל ללילה בסוף השבוע על בסיס לינה וארוחת בוקר. מחיר לזוג + שני ילדים: 1,764 שקל ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר. כולל שובר לסיור עגלת מסתור (שקיעה או זריחה) באגמון החולה וטיסה בכדור פורח. 

החוויה הירושלמית

בסביבה ירוקה ופסטורלית בלב הרי יהודה שוכן מלון “סי הוטל נווה אילן", במרחק נסיעה קצר מירושלים וכחצי שעה מתל אביב. תבנית נופו הקסום של המלון מתאימה לחופשה משפחתית או לבילוי רומנטי. בסביבת המלון הקרובה ניתן למצוא שפע של אטרקציות: מסעדות, יקבים, בתי בד, שבילי טיול מסומנים, פארקים, מסלולי אופניים וחורשים טבעיים. 

במהלך עונת החורף יציעו במלון מספר חבילות אירוח, בהן: סיור שוק לילי בירושלים, סופ"ש ישראלי - חבילת אירוח זוגית, שכוללת מופע שירים וסיור מודרך בין התצפיות היפות של אזור נווה אילן, הר אדר והסביבה; והחוויה ירושלמית - חבילת אירוח זוגית בליל חמישי, שתכלול ערב פולקלור ירושלמי, סיפורים עסיסיים מהווי השכונות וסמטאות וסיפורי דמויות ירושלמיות ססגוניות, כשבשישי בבוקר תתקיים ההרצאה "ממאה שערים ליופי נחמה - סיפורו של שייקה אופיר". 

חבילת סיור שוק לילי 12.3-13.3. מחיר: החל מ-599 שקל.

נוף לים התיכון

מלון "ריץ-קרלטון" היוקרתי, המשקיף למרינה בהרצליה, אשר כולל מסעדת שף מצליחה, בריכה ומתקני ספא המשתרעים על פני שלוש קומות, חדר כושר ושאר פינוקים - מציע לרגל החורף חופשות קונספט מיוחדות. במהלך פברואר ובתחילת מרץ יציע המלון סופי שבוע תרבות, הכוללים לילה על בסיס חצי פנסיון, קבלת שבת בצהרי שישי בליווי הרכב ג'ז, טעימת יינות וזוג כרטיסים לתערוכת ואן גוך, המתקיימת לא הרחק מהמלון.

מתי: 7.2, 21.2, 6.3. מחיר לזוג: 2,300 שקל.

חופשה אורבנית

מלון “אינדיגו", הממוקם בלב מתחם הבורסה, מעניק חוויה ייחודית ויוצאת דופן בזכות מקומו ועיצובו. המלון מציע אינטימיות חמימה לצד נוף אורבני, שיחדיו עוזרים להתנתק משגרת החיים הלוחצת, ולהעניק אווירה חמימה במיוחד בתקופת החורף.

מתחם הבורסה, כידוע, הוא “אזור היהלומים והעסקים", אך בשנים האחרונות המתחם מציע תיירות תרבותית מגוונת, החל מאמנות ועד למסעדות יוקרה. ברחוב היצירה ממוקם תיאטרון היהלום, המציע מגוון רחב של אירועי תרבות, וזה בנוסף למגוון מיצגים אמנותיים מיוחדים, ובהם: יצירתו של האמן אלון פורת - “הנושא", הממוקמת בלב המתחם. בתוך כל הנוף האורבני מסתתרת “גינת היהלומים", הממוקמת ליד מגדל היהלום, אשר משרה אווירה פסטורלית ומיוחדת.

“קלריטי ספא", שהינו לב לבו של “אינדיגו", מציע את חבילות Day Spa - חופשה חורפית מושלמת לזוגות, אשר כוללת ארוחת בוקר זוגית עשירה, עיסוי 45 דקות לכל אחד מבני הזוג ושימוש חופשי במתקני המלון והספא.

מחיר: החל מ-990 שקל ללילה (בתאריכים נבחרים).

אח בוערת ושכשוך במים

“הגושרים - מלון בטבע", שממוקם בקיבוץ הגושרים בגליל העליון, מזמין את המטיילים להגיע ולחוות את פלאי הטבע, במיוחד לאחר כמויות הגשמים שירדו באזור. המלון, שהוקם על שרידיו של ארמון החורף המרהיב של השליט העות'מאני האמיר פע'ור, מוקף בפלגי מים טבעיים של נחל הדן, הזורמים בסמוך לשטח המלון והחדרים. בימי החורף הקרים ניתן להתחמם באח הבוערת בלובי הרחב.

פעילות לילדים בחורף: המלון עורך פעילויות מודרכות באולמות המלון, וכן הפעלות, כמו סדנאות יצירה, ג'אגלינג, מופעי ילדים, משחקי חשיבה ועוד. כמו כן, מתקיים סיור מרתק וחוויתי ל"יער המאכל" בחורשת קורן בסמוך למלון, כולל טעימות צמחים אכילים בהתאם לעונה ושכשוך רגליים במים, סיור בחוות דגי הדן ועוד.

במרחבים הירוקים של המלון ממוקמים פסלי אבן ייחודיים, פרי יצירתו של הפסל אריה אשכנזי. במקום מתקיימים סיורים חווייתיים, הממחישים את סיפור יצירותיו. כמו כן, המלון יקיים פעילויות ספורט בסטודיו שבמרכז הספורט במלון, ובהן - שיעור מתיחות, פילאטיס, מדיטציה ועוד. 

מחירים: אמצ"ש - החל מ-990 שקל, סופ"ש - החל מ-1,205 שקל. המחירים הם לזוג ללילה, על בסיס לינה וארוחת בוקר.

חופשה מהסרטים

עונת החורף היא זמן נהדר לצאת מהשגרה לחופשה זוגית או משפחתית מול הכנרת, תוך צפייה בסרטים, ארוחת דגים מול הכנרת, בילוי בחמת גדר ועוד. כפר הנופש "עין גב" מציע חבילת אירוח בשם "חופשה מהסרטים", הכוללת לינה וארוחת בוקר, צפייה בסרט בבית גבריאל, ארוחת ערב זוגית במסעדת הדגים, ביקור בחמת גדר וגם כנרת במרחק נגיעה. כפר הנופש עין גב שוכן ממש על שפת הכנרת, בין מדשאות ומרחבים ירוקים הנושקים לחוף. במסעדת כפר הנופש מוגשות ארוחות בוקר ישראליות עשירות. בנמל עין גב, הסמוך לכפר הנופש, אטרקציות רבות: “סיורכבת" ברחבי הקיבוץ, הנגרייה של סבא יוסי, “דייגים ליום אחד", שיט דיג מודרך, שיט בכנרת (בהתאם לתנאי מזג האוויר), בית הפרי - אשר בו שייקים ומיצי פירות טבעיים, ועוד. 

חבילה לשני לילות (עד חודש מרץ) - כוללת זוג כרטיסים לסרט בבית גבריאל בצמח, ארוחות בוקר, ארוחת ערב זוגית אחת בכפר הנופש או במסעדת הדגים בנמל עין גב - מחיר לזוג: 1,400 שקל, מחיר לילד: 440 שקל.

לגוף ולנפש

אחוזת "יערות הכרמל" מארחת סופי שבוע Carmel Talk, שלאורכם מתקיימים מפגשים והרצאות עם אנשים מעניינים ממגוון תחומי החיים: חברה ותרבות, מדע, תקשורת, כלכלה, פילוסופיה ועוד. בסוף השבוע ב-6-8.2 - יתארחו מיטב הסופרים הישראלים, ובהם: הסופר והעיתונאי רם אורן, הסופרת דורית רביניאן, הסופרת והמרצה לתנ"ך יוכי ברנדס והעיתונאית והסופרת שרית ישי לוי. ב-27-28.2 תיערך סדנת רי פרש עם אביגיל סבג, נטורופתית ומטפלת ברפואה סינית עתיקה, שפית, מרצה ומלמדת תזונה ובישול בריא, טבעוני ואורגני. בסוף השבוע ב-5-7.3 - לרגל יום האישה הבינלאומי, יתקיים סוף שבוע נשי עם הרצאות, סדנאות ומפגשים העוסקים בעולם האישה: מביוטי ולייף-סטייל, דרך זוגיות ואהבה – ועד למיתוסים בעולם התזונה, בהשתתפות: סמדר גנזי, מעיין קרת, מהרטה ברוך רון, שרון גוטליב ועוד. 

מחיר: 2,150-2,390 שקל ללילה על בסיס  חצי פנסיון (מינימום 2 לילות).