צעירה בת 39 הגישה תביעת פיצויים נגד בית חולים במרכז הארץ ובה היא טוענת כי במהלך לידה בניתוח קיסרי היא נאלצה לעבור כריתת רחם וחצוצרות בגלל טעויות של הרופאים.

לפי כתב התביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד גיל מור ממשרד עוה"ד דורון, טיקוצקי, קנטור, גוטמן, נס, עמית גרוס ושות' לבית משפט המחוזי בתל אביב, טוענת האישה, מעצבת פנים ואם לשתי בנות, כי הגיעה בהריונה השני לניתוח קיסרי בעקבות אבחנה של שליה נעוצה (חלק מהשליה נעוץ ברחם). 

לאחר ביצוע הניתוח הקיסרי והלידה השליה הוצאה מהרחם אך לא בשלמותה. היא טוענת כי הרופאים סברו בטעות כי הוציאו הכל אולם ברחמה נותרה שארית מהשליה, דבר שהוביל בסופו של דבר לקרע ברחם ולדימום מסכן חיים. בסופו של דבר, בלית ברירה, התובעת עברה כריתת רחם וכיום אינה יכולה ללדת עוד, בניגוד למה שחפצה ולתוכניות שביקשה לממש. היא טוענת עוד כי נגרם לה נזק נפשי שכתב התביעה מצביע עליו. 

בחוות דעת רפואית שצורפה לכתב התביעה נכתב: "בניתוח שעברה מאבחנים קרע בצלקת ברחם. לאחר חילוץ העובר והוצאת השליה לא מתבצעת ביקורת חלל הרחם. הרחם נסגר בשכבה אחת בלבד במקום בשתי שכבות, כמקובל בקרעים של דופן הרחם. שבועיים מאוחר יותר מאבחנים כי בניתוח הקיסרי הושארו חלקי שליה. לשם הוצאת חלקי השליה מוזמנת היולדת לביצוע היסטרוסקופיה ניתוחית בהרדמה כללית". 

בהמשך מתואר בחוות הדעת: "במהלך ההיסטרוסקופיה מאבחנים כי הצלקת בדופן הרחם נפתחה לכל אורכה. במקום לתקן מיידית את דופן הרחם בלפרוסקופיה או לפרוטומיה, כמקובל, הצוות הרפואי מטפל טיפול תרופתי באמצעות אנטיביוטיקה ומנהל דיון מחלקתי יחד עם המשפחה. מתקבלת החלטה לכריתת הרחם והחצוצרות. לאחר הניתוח המטופלת מפתחת מחלה דיכאונית המחייבת טיפול פסיכיאטרי". 

הסכום הנקוב בתביעה הוא לכל הפחות 2.5 מיליון שקל (תביעות נזיקין מוגשות ללא נקיבת סכום מראש, והפיצוי וגובהו נקבעים בהתאם לגזר הדין, כאשר הסכום המינימלי בתביעות המוגשות לבית המשפט המחוזי עומד על הסכום האמור).