גורמים בליכוד תקפו הבוקר (ראשון) בחריפות את שר הביטחון ויו"ר הימין החדש, נפתלי בנט, ואמרו כי הוא "מנהל שיחות צד עם בני גנץ". לדברי הגורמים, "בנט מנסה לתפוס טרמפ על תכנית החלת הריבונות שראש הממשלה נתניהו הביא בשלוש שנות עבודה עם הנשיא טראמפ. בנט לא מכיר את הפרטים ולא את המהלכים הדיפלומטים מול הממשל האמריקאי. האמירות שלו רק מסכנות את החלת הריבונות שראש הממשלה נתניהו מקדם בתיאום ובהסכמה עם האמריקאים". 

"בזמן שבנט מנהל שיחות צד עם בני גנץ שיהיה תלוי באחמד טיבי, מלאכת המיפוי כבר בעיצומה והחלת הריבונות תושלם תוך זמן קצר", הוסיפו הגורמים.

גורמים בימינה השיבו: "לא ברורה לנו להיטותו של נתניהו לירות בנגמ"ש ולתקוף את השותפים הטבעיים ביותר שלו בהווה ובעתיד - הציונות הדתית. אין לנו שום כוונה להיגרר לשיח הזה. נמשיך להוביל קמפיין חיובי וענייני, לדרוש ריבונות כאן ועכשיו, ולקדם את האינטרסים החשובים של מדינת ישראל בביטחון, במשפט, בחינוך, בזהות היהודית, בתחבורה, ועוד".

הדברים באים בתגובה לציוץ שפרסם אמש שר הבטחון בתגובה לנאומו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "לעולם לא יהיה רגע יותר מתאים להחלת הריבונות בארצנו", כתב יו"ר הימין החדש, שהוסיף: "אני קורא לראש הממשלה נתניהו להביא את החלת הריבונות ביהודה ושומרון להצבעה מיידית בממשלה. ראש הממשלה, אנחנו נהיה לימינך! ללא ריבונות, נקבל מדינת טרור פלסטינית שבירתה ירושלים".

יממה לפני כן תקף שר העלייה והקליטה, יואב גלנט (הליכוד), את בנט, ואמר כי "חמאס משגר בשבועיים האחרונים עשרות מטעני נפץ באמצעות בלונים לעבר ישראל - זהו מעשה טרור והסלמה מסוכנת. מתברר כי מי שפיזר דברי רהב חסרי ערך בעבר, ובבסיסם חוסר הבנה וחוסר נסיון, לוקה בהבנת המצב ומתן מענה הולם לו. הקבינט מאפשר לשר הביטחון לפעול אחרת, צריך וניתן לשנות את המצב, אני יודע זאת".