אחת הסוגיות שמעסיקות כל בן אדם עובד היא האם להביא אוכל מהבית או לקנות אוכל מאחת המסעדות שבקרבת מקום העבודה. ד"ר מאיה רוזמן התייחסה לנושא בתוכניתה ב-103FM והביעה דעה די נחרצת.

"לדעתי תמיד כדאי להביא אוכל מהבית. המנות הקנויות בדרך כלל עתירות שומן וקלוריות, כולל כריכים קנויים שיכולים להגיע ל-600 או 700 קלוריות, גם אם הם מלחם קל. אם יש אפשרות להכין יום קודם קופסה, זו האופציה הכי טובה. קופסה צריכה לכלול חלבון, פחמימה איכותית והרבה ירקות. אם אתם בדיאטה אפשר לוותר על הפחמימה ולהגדיל את מנת החלבון והירקות". 

"היום בבוקר נשקלה אצלי בקליניקה מטופלת שירדה 8 וחצי קילוגרם בחודש וחצי והיא חושבת שזה בגלל שעברה להביא קופסת אוכל לעבודה. היא סיפרה לי ששאר העובדים קונים במסעדות בסביבה והיא מכינה בתחילת השבוע מנה ואוכלת אותה כמה ימים".

"בבוקר היא אוכלת יוגורט עם פייבר. בארוחת הביניים יוגורט וניל עם שלושה תותים. בצהריים הקופסה מהבית: המבורגר או חזה עוף עם ירקות מבושלים ומרק ירקות חם ומשביע. אחרי הצהריים שני יוגורטים עם כפית ריבה. בערב חביתה גדולה עם בצל ופטריות, סלט ומרק חם. אחרי ארוחת הערב אוכלת ארטיק דיאט".

"מי שאין לו זמן להכין קופסה עם אוכל, יכול להסתפק בכריך שיכיל גם את מנת החלבון הנדרשת. הוא צריך לכלול ביצה, חביתה, המבורגר, חזה עוף או ארבע פרוסות פסטרמה. אפשר גם לקחת קופסת ירקות חתוכים ליד".