העדויות המלאות של שר האוצר משה כחלון בנוגע לפרשת המסרונים בינו לבין השופטת אתי כרייף שפורסמו הערב (ראשון),  ב"חדשות 13" חושפות כיצד ניסה השר להתנער מפעולות חריגות שביצע לקידום בחירתה של כרייף, וכיצד התקשה לזכור היכן נפגש עמה וכמה פגישות התקיימו ביניהם.

 לשאלה האם נפגש פעמים נוספות עם כרייף אחרי הוועדה השיב כחלון, כי "נדמה לי שראיתי אותה פעם או פעמיים". כשנשאל באילו נסיבות נפגשו, ענה: "אני לא זוכר". עוד אמר השר, כי הפעם אחרונה בה היו השניים בקשר הייתה לפני כשנה באמצעות מסרון. "אולי היא הייתה שולחת שבת שלום שבלוני כזה של כולם", אמר.

בתגובה לתשובותיו, שאל החוקר את השר: "אני נוגע בנקודה רגישה?", והאחרון השיב בשלילה. כשנשאל כמה פעמים נפגש עם כרייף, השיב: "אני לא זוכר", ולשאלה היכן נפגשו, ענה השר: "זה היה בלובי של מלון נוף. סליחה, דן פנורמה בחיפה". החוקר שאל בהמשך כמה פעמים והיכן עוד נפגשו. על כך ענה כחלון: "לא זוכר אם הייתה פגישה במקום אחר". החוקר שאל: "הייתם במסעדת דגים בבת גלים?", וכחלון השיב: "כן, זה היה בערב חג".

אתי כרייף. צילום: אתר הרשות השופטת
אתי כרייף. צילום: אתר הרשות השופטת

לאחר מכן  נשאל כחלון "האם פגשת את כרייף במלון נוף יותר מפעם אחת?". כחלון השיב: "נוף היה פעמיים". לשאלה האם נהג לשוחח עם כרייף בטלפון השיב כחלון "פעמים ממש בודדות", אולם על פי החוקרים היו 31 שיחות כאלה .

עוד נחשף, כי הודעה נוספת נשלחה על ידי השופטת לשר כאשר זה האחרון ישב שבעה על אימו. "אני מאוד רוצה להגיע... בנסיבות, נאלצת להתייעץ איתך ולשאול האם אפשרי לדעתך", כתבה. כרייף החליטה לבסוף שלא להגיע – בניגוד לשופטים אחרים.  בחקירתו אמר כחלון: "אני חושב שהיא כתבה לי שלא נעים לה". החוקר השיב: "לא הבנתי את התשובה שלך. מדוע היא הרגישה לא נעים?". לכך השיב כחלון: "לא יודע. לא הייתה לה סיבה".