קבעו גבולות: מחקרים הראו כי ילדים המשתמשים במכשירים סלולריים מעל לשעתיים ביום, ניזוקים באופן בלתי הפיך. נקטו צעדים להגבלת "זמן מסך" של ילדיכם. 

דיאלוג ישיר, הגרסה הדיגיטלית: החלטתם להתקין תוכנת בקרת הורים? אל תסתירו אותה מילדיכם וקיימו עמם דיאלוג ישיר. דמיינו לכם שזיהיתם בעיה עם הילד, ואז תיאלצו לקיים שתי שיחות:  האחת, מדוע התקנתם? והשנייה, על מה שמצאתם.

האינטרנט לא שוכח: הסבירו לילדיכם כי דבר לא נעלם מהאינטרנט. זהירות - האינטרנט זוכר הכל, גם מה שילדיכם מבקשים לשכוח, כולל הסטטוסים המטופשים והפוסטים הפוגעניים. סוף מעשה במחשבה תחילה, ויפה שעה אחת קודם.

שפת האימוג׳ים: יש לכם מושג מה אומר אייקון של חציל? מה אומר צירוף המילים DID, LMAFO ועוד? מתברר שלא רק הרשתות החברתיות משתנות (לפני חמש שנים פייסבוק היה להיט - זוכרים את זה?), גם השפה משתנה. האם אתם מתעדכנים באימוג'ים החדשים? הצטיידו בתוכנה שמעדכנת אתכם על אימוג'ים ואקרומינים (קיצורי מילים) שאתם צריכים להכיר. 

חשיפה לתכנים מיניים: תרצו או לא, ילדיכם ייחשפו לתכנים מיניים באינטרנט בגיל מאוד צעיר. כמה? בסביבות גיל 10. מפתיע, הא? אם אתם לא יכולים להילחם בזה, הצטרפו לזה, ובמילים אחרות - דברו איתם על זה. 

הכותב הוא מייסד ומנכ"ל אפליקציית קיפרס (Keepers), המתריעה בפני ההורים על הודעות בעלות תוכן פוגעני ברשתות החברתיות