יום האהבה נמצא ממש מעבר לפינה, וכיאה למאורע, זוגות רבים בוחרים לחגוג את הלילה בבילוי מחוץ לבית, במקומות כמו בתי מלון או מכוני ספא. המספר ההולך והגדל של זוגות שמחליטים לעשות כך, מספק לא מעט תרחישים מעניינים לאנשי הצוות.

לצד הצהרות אהבה גדולות והצעות נישואין מפתיעות, עדים עובדי המלונות והספא בעל כורחם למחזות שונים ומשונים, ולא אחת נשאלים שאלות ישירות ומוזרות מצד הלקוחות. לקראת יום האהבה הקרב ובא, יותר מ-30 מנהלי בתי מלון ומכוני ספא החליטו לשתף בכמה מההודעות המוזרות והמדהימות ביותר שהם קיבלו מלקוחות לקראת הגעתם לאירוח.

להלן הבקשות והשאלות הנפוצות ביותר:

1. "האם ארגיש עוררות מינית במהלך העיסוי?"

אצל גברים רבים הדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות הוא זקפה בזמן לא מתאים, וזו בעיה שכיחה מאוד. זקפה יכולה להוות אינדיקציה להתעוררות פיזיולוגית, אך היא אינה מעידה בהכרח על נוכחות של תשוקה רגשית או מינית. מגע יכול להפעיל את מערכת העצבים הפארא-סימפתטית, אולם מעסים מקצועיים יודעים ללמד את הגוף להפריד בין התגובה הפיזיולוגית למגע מכוונות מיניות לא הולמות.

צוות העובדים סיפר שרבים מתקשרים להתייעץ בנוגע לשאלת ההתעוררות המינית במהלך טיפולי הספא, וכמעט תמיד זה קורה סביב יום האהבה, כאשר רבים מזמינים עיסוי זוגי וחוששים שהם יתרגשו יותר מדי.

2. "האם זה בטוח לעשות סקס בבריכה או בג'קוזי?"

לפי צוות העובדים, המחשבה על מים רותחים וזרמי סילון חזקים גורמים להרבה מהלקוחות להתרגש, עד כדי כך שאחת השאלות הכי נפוצות במהלך אירוח בבית מלון היא האם אפשר לעשות סקס בבריכה או בג'קוזי. בעוד שזה אולי נראה כמו מעשה רומנטי, הדבר אינו מומלץ או מותר ברוב המקומות. בנוסף, קיום יחסי מין במים חמים עלול לגרום לבעיות בריאותיות, כמו פריחות וזיהומים.

3. שירות חדרים עם אקסטרה תיבול

לפי צוותי שירות החדרים, סביב יום האהבה שירות החדרים מוצף בבקשות למאכלים מעוררי חשק שיישלחו לחדר: מצדפות ועד אספרגוס, קצפת, שוקולד מומס, דליים של קרח ואפילו שעווה חמה. אם לא די בכך, היו לקוחות ביקשו ששירות החדרים יגיע אליהם כאשר המלצרים בעירום חלקי.

4. חדרים עם קירות אטומים לרעש

שאלה נפוצה מאוד בזמן סגירת הזמנות לבתי המלון היא "האם החדרים במלון בנויים מקירות אטומים לרעש?". ככל הנראה, לקוחות רוצים לעסוק בשלהם מבלי שיצטרכו לדאוג אם שומעים אותם כשהעניינים קצת רועשים.