כל אחד יודע שלא רצוי ואף אסור לשקר, אבל שקר לבן קטן מידי פעם לא פגע באף אחד. אז זהו, שלא במקרה של האישה הזאת, שנתפסה על שקר בגלל עריכה גרועה בפוטושופ, כשסיפרה לבוס בעבודה מה הייתה סיבת האיחור שלה באותו יום.

קולגה של אותה אישה, סידני וויסטון, החליטה להעלות לרשתות החברתיות את סיפורה המוזר של חברתה לעבודה. סיפורה של האישה האנונימית מתחיל כשיום אחד החליטה להתקשר לעבודה ולהודיע שתאחר בגלל שיש לה בעיה עם הרכב. היא טענה שבאחד הצמיגים של הרכב תקוע מסמר, שגרם לתקר (פנצ'ר) בגלגל. כדי להוכיח את הטענה, החליטה האישה לשלוח תמונה של הצמיג ובתוכו המסמר התקוע.

אלא שאז התגלה השקר. בבדיקה מעמיקה של התמונה ששלחה, ניתן היה לראות כי התמונה נערכה והמסמר "הודבק" לצמיג בעריכת פוטושופ די גרועה שלא השאירה מקום לספק. בפוסט שהעלתה לטוויטר, וויסטון שיתפה את הסיפור הקורע מצחוק והעלתה את התמונה המדוברת. היא כתבה: "עמיתה לעבודה התקשרה להודיע שמאחרת (שוב) ואמרה שמסמר תקוע בצמיג הרכב שלה וגרם לתקר. אני צריכה שתפסיקו את מה שאתם עושים ותעשו זום-אין למסמר בתמונה שהיא שלחה לבוס שלי". מיותר לציין שהציוץ של וויסטון הפך לוויראלי, עם יותר מ244,000 לייקים ו-44,000 תגובות.