נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, אירח במעונו הרשמי את נציגי הקרן הקיימת לישראל, לרגל ט״ו בשבט ובמסגרת שבוע ההצדעה שנערך בארגון לתחומי החינוך והקהילה. במהלך השבוע התקיים יום הצדעה לאנשים עם צרכים מיוחדים, מתנדבים נטעו עצים ביער להב יחד עם עמותת "קו לחיים" ונערכו פעילויות מגוונות נוספות. באירוע השתתפו יו"ר קק"ל, דני עטר, בני נוער, חברי הארגון ובני נוער המצטיינים בפעילות חינוכית וקהילתית.

בדבריו אמר הנשיא ריבלין: "הכינוס כאן מבטא את המשימות החדשות שלקחה עליה קק"ל. משימות של חינוך לאהבת הטבע, הארץ והמדינה, משימות של גישור בין החלקים השונים של החברה הישראלית, משימות של שילוב אוכלוסיות עם מוגבלות, ומשימות של עידוד הגיוס לצה"ל והנחלת מורשתם של גיבורי ישראל. אני מאחל לכם ולכולנו, עוד שנים רבות של ציונות דינאמית, שמזהה את המשימות החדשות וחותרת לקידומן מתוך אהבת מדינת ישראל והחברה הישראלית ולמענן".

יו"ר קק"ל דני עטר, הוסיף: "קק"ל פועלת ומשקיעה במשך שנים בתחומים רבים הנוגעים לפיתוחה של החברה הישראלית, ביניהם השקעה בתחום החינוך הבלתי פורמלי והשרשת ערכי שוויון, רבגוניות, צמצום שסעים ועוד. לכן החליטו בחטיבה לחינוך ולקהילה לקיים לראשונה שבוע הצדעה שמתרכז בערכים אלו". לסיכום אמר יושב הראש: "את שבוע ההצדעה סיכמנו בטקס הענקת אות למצטיינים ביום ט"ו בשבט, יום חגה של קק"ל, אני שמח לראות את בני הנוער המוצלחים הללו לוקחים חלק יזום בבניית עתיד טוב יותר למדינתנו".