גם המשקעים המעטים שירדו אמש (שני) הספיקו כדי ליצור שכבה דקה של שלג באזורים נרחבים ברמת הגולן, במטולה, בגליל העליון ואף בחברון. בתוך כך, מפלס הכנרת עלה מאז אתמול בשני סנטימטרים, ועומד הבוקר על 210.02- מטרים. חסר לכנרת מלאה רק מטר ו-22 ס"מ. מתחילת עונת הגשמים ועד הבוקר, המפלס עלה ב-1.775 מ׳.

בגולן הגיעו מידות החום ל־3 מעלות מתחת לאפס ובגליל העליון ובהרי ירושלים ל־0 מעלות. הטמפרטורה הנמוכה ביותר נמדדה בשעות הלילה באתר החרמון - 10 מעלות מתחת לאפס.

בשעות הבוקר נראו מראות מרהיבים של שלג במטולה, בצפת, בחברון ובאזורים נרחבים ברמת הגולן. השלג הרב ביותר ירד בחרמון, והטמפרטורות הנמוכות הקפיאו גם את הכיסאות ברכבל החדיש שנפתח לקראת החורף. 

מחברת החשמל נמסר כי אמש נשבר שיא הביקוש לחשמל בחורף, והוא עמד על 13.182 מגאווט. שיא הביקוש בחורף הקודם התרחש באמצע חודש ינואר ועמד על 13,060 מגוואט.

גל הקור צפוי היה להימשך גם הלילה, אך החל מהיום (שלישי) תחול עלייה הדרגתית במידות החום. לפי השירות המטאורולוגי בבית דגן, היום תחול עלייה קלה בטמפרטורות אך ימשיך להיות קר מהרגיל. משעות הצהריים צפוי גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה.

מחר ימשיכו לרדת גשמים מקומיים בצפון הארץ, והם ייפסקו בהדרגה משעות אחר הצהריים. במהלך היום תחול עלייה ניכרת במידות החום במרכז הארץ ובדרומה. מגמת ההתחממות תימשך גם בימים חמישי ושישי, והטמפרטורות כבר יהיו גבוהות מהממוצע.