חוויית 4X4 על קורקינט חשמלי: IMAX, המכשיר שהשיקה חברת KONING, מעניק חוויית רכיבה רבת עוצמה בכלי התחבורה הדו־גלגלי שכבש את שבילי האופניים בתל אביב ובערים אחרות. השאלה היחידה שנשאלת היא עד כמה עוצמתית צריכה להיות חוויית רכיבה על שבילי אופניים.

הקורקינט החשמלי החדש מבית KONING מציג ביצועים מרהיבים. במבחן הכביש שערכתי האיץ הכלי העוצמתי ל־34 קמ"ש במהירות שיא. הוא יכול לעמוד בקלות בעליות שחבריו למדף היו רק חולמים עליהן - ומצליח "להחזיק" את הדרך היטב. גם העיצוב העירוני שלו, המתכתב עם עולם הסקייטבורד והגרפיטי, תורם לתחושת הרכיבה.

ללא ספק מדובר באחד הקורקינטים החזקים הנמכרים כרגע בשוק הישראלי, אך בדיוק כמו ג'יפ 4X4 העומד בחניה מול וילה בשכונת צהלה בתל אביב, עולה השאלה למה בכלל נחוץ כלי עוצמתי שכזה לרכיבה עירונית. ההאצה והמהירות הגבוהה של ה־IMAX מרשימות, אך פעמים רבות הן מלחיצות ברכיבה בשביל אופניים צר, שאליו גם הולכי הרגל מתעקשים לפלוש בכל רגע נתון.

כשלעצמו בהחלט מדובר באחד המכשירים העוצמתיים והמגניבים שעלו לשבילי האופניים בשנים האחרונות, שככל הנראה לא ממש מוכנים אליו - מה שהופך את כל חוויית הרכיבה גם למעוררת חשש לפרקים.