אבנר הררי, מי שכונה בעבר כ"מחסל של העולם התחתון", ונאשם בהטמנת מטענים בבתיהם ובכלי הרכב של ידוענים ואנשי עסקים, בהם הזמרת מרגלית צנעני, אמר היום (שלישי) במהלך עדותו בבית המשפט המחוזי בתל אביב: "אין דבר כזה שאני אפגע באישה בת 70, אין לי סיבה לעשות דבר כזה בחיים".

בטענה כי התראיין בעבר בכוונה להעביר לזמרת מסרים מאיימים אמר הררי: "זה לא נכון, קפצתי על המציאה למען כתבה שעסקה בזמר המזרחי ורציתי לקדם את עצמי, רציתי לקדם את הסינגל שלי בתכנית הרדיו שלה". לפני הדיון אמר: "בעזרת השם אעשה עם מרגול דואט בחוץ, אנחנו חברים. חבל שתופרים תיקים. אני מאמין בבית המשפט, שנתיים וחצי אני יושב לחינם. אין עד אחד שהעיד נגדנו, כל עד שמעיד נותן לי קומפלימנטים. אף פעם לא איימנו על אף אחד".

בחודש יוני האחרון העידה צנעני בבית המשפט המחוזי בתל אביב במסגרת הפרשה: "ביום של הפיצוץ ישבתי במסעדה ואז שמענו בום על קולי מבהיל בצורה מטורפת. לא חלפה לרגע במוחי מחשב שזה קשור אליי". לדבריה, בשלב הזה החלו לשאול של מי הביואיק. "נחרדתי, הסתובבתי לחנייה וכולם היו מסביב לאוטו אבל הוא דווקא נראה בסדר עם קצת עשן. התביישתי כי זה לא נעים שהאוטו שלך מתפוצץ", הסבירה, "קיבלתי בערב מסרון לא נעים בו נכתב שאם אגיע לתחנה - אני והבן שלי מתים".

היא התייחסה להררי והסבירה: "הוא התקשר אלי פעם אחת לפני המעשה שאירע, הוא דיבר יפה מאוד, התייחס אלי כאחד האדם". לדבריו, אמרה לו שאינה האוטוריטה בנושא השמעת שירים וכי לוקח זמן עד ששיר מבשיל. "הוא שאל אם יעזור שיפנה למנכ"ל התחנה. עניתי לו שכן. וככה הסתיימה השיחה באווירה מאוד לבבית", הסבירה, "השמעתי את השירים שלו פעם אחת אחרי שהרכב שלי התפוצץ. לא יודעת למה עשיתי את זה בסוף".