מאות מושתלי ריאות ובני משפחותיהם, רופאים, אחיות וצוות רפואי, נפגשו באירוע השנתי למושתלי הריאה של בית החולים בילינסון שהתקיים באווירה חגיגית ומרגשת בכפר המכביה. האירוע המסורתי, שאורגן על ידי פרופ' מרדכי קרמר, מנהל מערך ריאות בבילינסון, מתקיים בכל שנה בסמוך לט"ו בשבט. 
 
מערך הריאות בבילינסון מטפל בלמעלה מ-20,000 חולים במחלות ריאה שונות מכל מגזרי האוכלוסייה, ביניהם יהודים וערבים, חרדים וחילונים, עם הצלחות יפות בקנה מידה בינלאומי. השתלות ריאה מבוצעות כיום בארץ רק בבית החולים בילינסון, ועד כה הושתלו בישראל יותר מ-790 חולים במחלות ריאה שונות. מספר ההשתלות עולה בהתמדה משנה לשנה וכיום עומד על מעל 50 השתלות בשנה בבילינסון, בדומה למרכזי ההשתלות המובילים בעולם. 
 
פרופ' קרמר מכיר באופן אישי כל אחד ממושתלי הריאה ובני משפחתו. הוא וצוותו, יחד עם צוות המערך לניתוחי חזה ולב, המרדימים ומערך חדרי ניתוח, עושים ימים ולילות, בעבודה אינטנסיבית סביב השעון, גם בשבתות וחגים, בהשתלות ריאה שהן הצלת חיים עבור חולים אלה.   באירוע אמר פרופ' קרמר כי פרופ' קרמר, המכונה האבא של מושתלי הריאות בישראל, כי "חג הנטיעות מסמל בשבילי את הנטיעה של חיים חדשים בכל אחד ממושתלי הריאות. בכל אירוע כזה אנו נוטעים תקווה חדשה. רק השנה הצטרפו למשפחת מושתלי הריאות עוד 53 מושתלים וביחד אנחנו משפחה עצומה של כמעט 800 מושתלים, ממש יער שלם".
 
בירכו את הנוכחים באירוע: ד"ר איתן ורטהיים, מנהל מרכז רפואי רבין (בתי החולים בילינסון והשרון), ד"ר אפרת ברון-הרלב, מנהלת קמפוס בילינסון, ד"ר תמר אשכנזי, מנהלת המרכז הלאומי להשתלות איברים, פרופ' מרדכי קרמר מנהל מערך הריאות; ד"ר ירון ברק, מנהל היחידה להשתלות בית החזה; ד"ר יורי פייסחוביץ, רופא בכיר במחלקה, ושני מושתלי ריאה