שר העבודה והרווחה אופיר אקוניס (הליכוד) התייחס הבוקר (רביעי) בראיון ב-103FM לסוגיית התמיכה של הרשימה המשותפת ואמר: "זה קשקוש, זו פשוט הונאה של הציבור". הוא הסביר כי "כשאנחנו אמרנו ערב הבחירות בספטמבר שהרשימה המשותפת תמליץ על בני גנץ ותהיה חלק מממשלת מיעוט, היו הכחשות כולל של עופר שלח, יאיר לפיד, בני גנץ בעצמו, בוגי יעלון ושל אחרים, והנה בתוך חודש ראינו שהדבר הזה הוא אמת לאמיתה".

אקוניס הוסיף כי "הרשימה המשותפת המליצה בתחילתה בשלמותה, על בני גנץ ולאחר מכן כאשר היה סידור פרלמנטרי, הונאה ממש, של כחול לבן הם ביקשו מבל"ד להסיר את תמיכתם כדי שנתניהו יקבל ויכשל ראשון אז בהרכבת הממשלה כדי שיעבור לגנץ לסיבוב השני".

לדבריו, מסיבה זו, כל דבר שאומרים עכשיו בתיאום מוחלט, כחול לבן, בני גנץ, יאיר לפיד, בוגי יעלון, עופר שלח ואחרים עם הרשימה המשותפת - הכול חולף עם הרוח ויש הרבה רוח את רואה, פשוט כקצף על פני המים. "אנחנו לא מאמינים לזה יותר, ולשמחתי גם הציבור כבר איננו מאמין לזה. הרי ברור שלבני גנץ אין יכולת להקים אפילו לא ממשלת מיעוט", הוסיף. 

אבל גם לכם אין אפשרות. אנחנו תקועים בתיקו הפסיכי הזה, כבר בחירות שלישיות וגם לכם לא תהיה אפשרות להקים ממשלה.
"בואי נחדד את הדבר, כולם יודעים שאין לגנץ אפשרות אפילו לא להקים ממשלת מיעוט בלי הרשימה המשותפת".

"אני רוצה לחזור להתייחס לשקר ולהונאה של כחול לבן, אין להם ממשלה, אפילו לא ממשלת מיעוט, ללא תמיכת הרשימה הערבית המשותפת. בני גנץ יכול להגיד אתמול כל דבר שהוא רוצה, ידע הציבור שאין מצב כזה, פשוט אין מצב כזה, אפילו לא ממשלת מיעוט ללא הרשימה המשותפת", הוסיף, "לכן, כל הכחשה, שאגב כפי שאמרתי קודם הוכחשה גם באפריל וספטמבר, ראינו שהפכה למציאות ברורה כמה ימים לאחר הבחירות. את הדבר הזה אנחנו רוצים להגיד לציבור".

הרשימה המשותפת הם אנשים מוקצים בעינייך?
"רוב אנשי הרשימה המשותפת, כולל יזבק שלצערי ניתן לה אור ירוק מבג"ץ שתמכה במחבל המתועב סמיר קונטר, יש שם אנשים רבים המהללים שהידים, מהללים את הדבר הזה, הם בוודאי לא לגיטימיים להיות חלק מממשלת ישראל ומקואליציה בכנסת ישראל".

בתוך כך, חברת הכנסת איילת שקד (ימינה) הבהירה הבוקר בראיון לגל"צ כי רשימתה לא תצטרף לממשלה בראשות כחול לבן. "חד משמעית - לא נצטרף לממשלה בראשות גנץ", אמרה שקד לרזי ברקאי. כשנשאלה שקד על הביקורת שמתח ראש הממשלה, בנימין נתניהו, על שר הביטחון ויו"ר מפלגתה, נפתלי בנט, ענתה שקד: "אוהבים לגמד אותנו בליכוד, הם אוהבים את הציונות הדתית קטנה וחלשה. לא נוח לנתניהו שאנחנו דוחפים להחלת ריבונות".