אחד מצירי ההתרחשות המרכזיים בעונה הנוכחית של "האח הגדול" הוא משולש האהבה בין היהלומן ליאור דואק, לדוגמנית שלומדת במקביל אומנות ומוזיאולוגיה - ירדן אדרי, ומסעדנית - תקווה גדעון. בהצצה מיוחדת לקוראי "מעריב אונליין" מתוך אירועי הפרק שישודר הערב (רביעי) ב-21:15 ב"רשת 13", מתוודה ליאור באהבתו לתקווה.

"רק תקווה מעניינת אותי", אומר הדייר בחדר האח הגדול. "אני כאילו מחכה כל היום שיגיע הערב שאני אוכל ללכת לישון איתה, להחזיק לה את היד. מאוהב בה קשות".

ליאור דואק: "מאוהב בתקווה קשות, לא נרדם בלעדיה. משהו הזוי"

"אני יכול להסתכל עליה ואני מאהוב בה", הוסיף דואק. "משהו הזוי, מסתכל לה בעיניים, יש לי צמרמורת. אני לא מצליח להרדם אם היא לא באה למיטה. אני מקנא לה, אין, משהו הזוי. זאת, בדיוק בחורה כזאת אני צריך. בדיוק כזאת. שכאילו היא... פגיעה, היא עברה דברים קשים בחיים, אבל היא לא מראה את זה, היא לא רוקדת על זה, ובא לך להפוך אותה למלכה, בא לך... מגיע לה. ובא לך לתת לה, לתת לה, לתת לה... אין, אין, אין".

"איך שהיא ירדה במדרגות, חיכיתי, ראיתי אותה, אמרתי לה: 'יואו, איזה יפה את!'", סיכם ליאור. "תקשיב, יש לה את הפנים הכי יפות בעולם, לא יעזור לאף אחד כלום. תשמע, היא גם גורמת לי לא לחשוב על האקסית".