ארגון חזבאללה החל לפני כשנה לשבש במכוון את שידורי תחנת רדיו צפון, זאת באמצעות תורן ואנטנה שהעמיד הארגון על גדר הגבול מצפון לזרעית, ובכך הצליח לחסום את התדר של שידורי התחנה ולהחליפם במסרי תעמולה אגרסיביים נגד ישראל. בנט התייחס לנושא בתגובה לשאלת כתבת רדיו צפון בכנס בחירות שקיים בנהריה: "אני שומע על זה לראשונה לא ידעתי שמשתלטים על השידור". בהמשך הוא התחייב לבדוק את הנושא.

בנט נאם אתמול במהלך טקס ההתייחדות עם חללי אסון המסוקים בקיבוץ דפנה. "כאשר זרועות תמנון מכות בך, אל תילחם חזרה רק בזרועות, אלא תחנוק את הראש. כך עם איראן. משך שנות דור, נלחמנו ללא הרף בזרועות התמנון האיראני בלבנון, בסוריה ובעזה, ולא התמקדנו מספיק בהחלשה של איראן עצמה", הדגיש. עוד אמר בנט: "כעת אנחנו משנים את התפיסה - אנחנו במערכה רציפה להחלשת ראש התמנון האיראני עצמו: בפעולות כלכליות, מדיניות, מודיעיניות, צבאיות, וגם במימדים נוספים. אנחנו אומרים לאיראן: אין לכם מה לחפש בסוריה. וכל עוד אתם ממשיכים לנסות לבנות שם בסיסי טרור, אנחנו רק נגביר את הפגיעה בכם".

לדבריו, חיסול סולימאני הוא אירוע מעצב שהשפיע משמעותית על הגזרה. אבל אל לאויב האיראני לטעות - אנחנו ממשיכים, ונמשיך למנוע נוכחות איראנית על גבולנו הצפוני. אנחנו פועלים כל העת וגובים מחירים עד שנשיג את היעד הסופי: סילוק איראן מסוריה".