רוכב אופנוע בן 25 נהרג הלילה (חמישי), ככל הנראה עקב תאונת דרכים עצמית בשדרות משה דיין באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום איתרו אותו על הכביש והעניקו לו טיפול רפואי, אולם נאלצו לקבוע את מותו בתום נסיונות ההחייאה. בוחני תאונות דרכים שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

פרמדיק מד"א נאור סבג סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אופנוע על הכביש, בסמוך שכב גבר כבן 25 עם פגיעה רב מערכתית, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

אמש נהרג דניאל כהן בן ה-13 מפגיעת משאית בעת שרכב על קורקינט חשמלי בדרך משה דיין בתל אביב. צוותים רפואיים של מד"א שהוזעקו לזירת האירוע טיפלו בנער שמצבו הוגדר אנוש ופינו אותו לבית החולים "שיבא" בתל השומר תוך ביצוע פעולות החייאה מתמשכות, אולם שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מדוברות משטרת מחוז ת"א נמסר כי נהג המשאית החשוד בדריסתו של הנער נלקח להמשך חקירה בתחנה.

זירת התאונה בתל אביב, בה נהרג דניאל כהן ז"ל
זירת התאונה בתל אביב, בה נהרג דניאל כהן ז"ל

מוקדם יותר נהרג רוכב אופנוע בן 30 בתאונת דרכים בכביש 31, סמוך לצומת תחרורים.  הוא אותר במקום התאונה כשהוא פצוע באורח אנוש ומותו נקבע על ידי הצוות הרפואי לאחר שנסיונות ההחייאה שבוצעו בו לא צלחו.