ליסה סניידר מפנסילבניה, מואשמת שרצחה את שני ילדיה, קונר בן השמונה וברינלי בת הארבע, וקיימה יחסים מין עם כלב המשפחה. כעת, היא צפויה לעמוד לדין בגין הרצח. שני הילדים נמצאו מתים במרתף הבית בספטמבר שנה שעבר, כאשר הם תלויים. לפי הדיווחים, סניידר בת ה-37 אמרה לרשויות כי קונר וברינלי איימו בהתאבדות בעבר, ושבנה הוא זה שרצח את אחותו ולאחר מכן התאבד.

התביעה טוענת כי הנאשמת הייתה המבוגר היחיד בבית בזמן שהילדים נמצאו מתים. מתוך חומרי החקירה עולה כי מספר שבועות לפני מותם של הילדים, נמצא שהנאשמת חיפשה בגוגל את הדברים הבאים: "פחמן חד חמצני במכונית כמה זמן למות", "איך לתלות  את עצמך" ו"איך להתחמק מרצח הפרקים הכי טובים".

היא טענה כי בנה הוטרד בבית הספר על ידי ילדים אחרים, אך הרשויות טענו כי אין שום עדות לכך, והוא לא הראה שום סימן של מצוקה בסרטון האבטחה של האוטובוס באותו יום. בהמשך לטענה של סניידר, מרפא בעיסוק אמר שהילד לא מסוגל לפגוע בעצמו או באחותו בדרך זו. עוד דווח כי קונר ואחיו הגדול נלקחו בעבר מאמם על ידי שופט בשנת 2014, אך הוחזרו אליה חודשים לאחר מכן.

ליסה סניידר (צילום: Berks County DA's Office)
ליסה סניידר (צילום: Berks County DA's Office)

לפי הדיווחים, החוקרים מצאו תמונות מפורשות של סניידר מקיימת יחסי מין עם הכלב המשפחתי. סניידר אכן הודתה שהיא הבעלים של כלב פיטבול שחור ששוקל כ-23 קילוגרם, אך מאז האירוע הספיקה למסור אותו. על פי החשד, סניידר תכננה להתאבד לאחר מעצרה, אך שותפתה לתא המעצר סיפרה שהיא הודתה בפניה על רצח ילדיה.

הנאשמת נעצרה בדצמבר האחרון והואשמה בשני עבירות של רצח מדרגה ראשונה ושלישית, והתביעה עשויה לבקש עונש מוות.