שבוע של תקריות אלימות כלפי ילדים: כוחות המשטרה פתחו היום (חמישי) בחקירת סייעת העובדת במעון יום של העירייה, המיועד לפעוטות מגילאי שנה עד שנתיים. לאחר תלונה שהוגשה בעניינה על ידי העירייה, ממנה עלה חשש שנהגה באלימות כלפי ילדים.

עם קבלת התלונה, ערכה העירייה בירור במקום וכן נבדקו תיעודי מצלמות האבטחה. המידע במצלמות אבטחה של המוסד הועברו על ידי עיריית רמת גן לתחנת המשטרה, שפתחה בחקירה בנושא.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, פרסם פוסט בעמוד הפייסבוק בו עדכן את תושבי העיר וההורים, בו כתב: "אתמול התקבלה תלונה, ממנה עולה חשש לאלימות לכאורה, שהופעלה כלפי ילדים בכיתת הפעוטות באחד ממעונות היום בעיר. מיד עם קבלת הפנייה, ערכנו בירור, לרבות בדיקת מצלמות האבטחה". 

"לאור הממצאים, הוחלט על הגשת תלונה במשטרה לבדיקת הנושא, בצירוף סרטון המתעד את המעשים. כמו כן, הוחלט להשעות מיידית וללא דיחוי את צוות כיתת הפעוטות, ומחר יקבלו הילדים צוות חלופי, זאת תוך ליווי נציג הנהלת המעון ומפעלי בית עמנואל", הוסיף ראש העיר.

מקרה זה מצטרף לשורת דיווחים על מקרי אלימות כלפי ילדים השבוע, זאת לאחר שמוקדם יותר השבוע נפתחה חקירה נוספת נגד עובדת בגן ילדים, הפעם בבני ברק. תלונה הוגשה במשטרת ישראל נגד סייעת בחשד להתעללות בילדים בפעוטון פרטי בבני ברק. התלונה שהוגשה בעניינה לא מתייחסת לאלימות ברמה גבוהה וחמורה, וכוחות המשטרה החלו בחקירה ראשונית של נסיבות האירוע.

בנוסף, נעצרה השבוע אישה נוספת, תושבת השומרון, בחשד שביצעה מעשי סדום בקטינים בהם טיפלה. כוחות המשטרה ניהלו חקירה סמויה אחר האישה במשך מספר חודשים, לאחר שהתקבלו במשטרה מספר תלונות בעניינה. בהמשך, היא צפויה להגיע לבית משפט השלום בפתח תקווה לצורך הארכת מעצרה.

מהחקירה הסמויה שניהלו החוקרים, עלה כי האישה שיווקה את עצמה ללקוחות פוטנציאליים כמטפלת ובעלת יכולות טיפול וריפוי. עוד עלה מהחקירה כי האישה טיפלה בילדים באזורים שונים ברחבי הארץ וביצעה מעשי סדום בחסרי ישע במסגרת עבודתה.