העיתונאי אראל סג"ל הושעה הערב (חמישי) משידור בכאן 11, כשעה לאחר שפורסם בחשבון הטוויטר של ראש הממשלה נתניהו סרטון בו הוא נראה שר איתם. בסרטון נראים העיתונאים ינון מגל, שמעון ריקלין ואראל סג"ל כשהם שרים ומנגנים את "שבחי ירושלים", שכתב והלחין אביהו מדינה.

דבר ההשעייה עורר סערה ברשתות החברתיות ובין המגיבים היה גם ראש הממשלה נתניהו, שאמר באירוע הבחירות באור יהודה: "אראל סגל שניגן איתי את ״שבחי ירושלים״ הושעה מהתאגיד - איזו בושה. בתאגיד הם אף פעם לא אומרים שיש להם אהדה לשמאל. איזו בדיחה. בושה. אני יודע שאתם כמוני משבחים את ירושלים".

מגל שהופיע גם הוא בסרטון כתב בחשבון הטוויטר שלו בתגובה: רק שיהיה ברור, אין לנו שום בעיה לשיר #ניגון_לשבת עם גנץ, להיפך, בכיף
האופציות הסבירות:
א.כִּ֧י אֶת־כׇּל־הָאָ֛רֶץ אֲשֶׁר־אַתָּ֥ה רֹאֶ֖ה לְךָ֣ אֶתְּנֶ֑נָּה
ב.עֻצוּ עֵצָה וְתֻפָר
ג. זָכְרֵנִי נָא וְחַזְּקֵנִי נָא וְאִנָּקְמָה נְקַם אַחַת מִשְּׁתֵי עֵינַי מִפְּלִשְׁתִּים

גם העיתונאי ריקלין הגיב בחריפות לנושא וצייץ: "כולה שרנו שיר לשבת. וקובלנץ שמסדר רק שמאלנים בתאגיד ( חוץ מייצוג סמלי). משתגע. ומדליף שאראל סגל הושעה. כלומר. כל יום תעמולה בתאגיד מהבוקר עד הערב של גינת והחברה נגד ביבי זה אחלה. אראל סגל שר שיר וקובלנץ המאוזן משתגע. יוחזר אראל סגל לשידור מייד. די לסתימת הפיות".

ינון מגל אף הוא הגיב בציוץ להשעייתו של סג"ל וכתב, בין היתר: "איזה אפסים, שרנו שיר לשבת והם קופצים בהתניות פבלוביות... אין גבול לצביעות".

מעבר לתגובה הרשמית של התאגיד, בטוויטר של כאן לעומת זאת התייחסו בבדיחות הדעת לדברים כאשר פרסמו תמונה של סג"ל יחד עם הכיתוב "הכוכב הבא לאירוויזיון 2021" והוסיפו: "לפחות דילמה אחת נחסכה לנו".

מ"כאן" נמסר בתגובה: "הסרטון מהווה לכאורה עבירה על כללי האתיקה של התאגיד, שאוסרים על השתתפות בתעמולת בחירות. סג״ל הושעה עד לבירור העניין".