ב"אולפן שישי" בערוץ 12 נחשפו הערב (שישי) תמלילים מישיבת הממשלה שהתרחשה ביום ראשון האחרון, בה הוחלט על הקמת ועדה לבדיקת פעילות מח"ש. שלושה מהשרים: בצלאל סמוטריץ', יריב לוין ודודי אמסלם, תקפו בחריפות את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בעוד ראש הממשלה נתניהו יושב במקום ולא אומר דבר.

שר התחבורה סמוטריץ' אמר למנדלבליט: "אני מרגיש כל כך מוזר שהממשלה מתכנסת כדי לדון בדבר טריוויאלי כמו האם הממשלה יכולה לבדוק את הגופים הכפופים לה, לא תשכנע אותנו בחיים שאין לנו זכות...ההתנגדות היחידה שלי היא שזה מצומצם רק למח"ש".

שר התיירות לוין הוסיף: "מסתבר שאין בעיה לקבל החלטות פליליות תוך כדי בחירות, אין בעיה לקיים שימוע או להגיש כתב אישום תוך כדי בחירות. אפילו כשרה"מ בחו"ל, חייבים באותו יום. אם העמדה שלך הייתה עקבית לכל רוחב הגזרה זה היה משכנע. אבל כך, זה בלתי מתקבל על הדעת והתערבות לא ראויה בבחירות".

שר התקשורת אמסלם היה הבוטה מכולם: "אתה עצמך קיבלת החלטות לגבי רה"מ. מה התערבת במערכת הבחירות? מה חיוני בזה? מה דחוף לך? אגב, את ליאת בן ארי מינית גם כן תוך כדי בחירות. צריך לבדוק אתכם. אותי בודקים מלאף כל הפקידים וכל היועצים המשפטיים. אף אחד לא בודק אותך. זה לא קשור לבחירות ויפה שעה אחת קודם".

עוד דווח כמה מהשרים יצאו החוצה בזמן הישיבה.