הסמארטפון החדש של שיאומי, ה־Mi Note 10, מגיע עם מערך חמש מצלמות ייחודי, מראה יוקרתי, סוללה חזקה, והכי חשוב - מעבד עוצמתי, שיאפשר לכם לשחק, לעבוד ולנהל את המדיה החברתית שלכם ללא בעיות.

ה־Mi Note 10 מצויד במעבד שמונה ליבות Snapdragon 730G מבית Qualcomm בתדר גבוה 2.2GHz ובסוללת ליתיום־פולימר בנפח 5260mAh, בנוסף, למטען מהיר W30. החומרה של המכשיר תאפשר עבודה רציפה ומהירה, בין אם במשחקים, הפעלת אפליקציות, גלישה ברשתות חברתיות או צפייה והאזנה לתכנים. המעבד והסוללה של הנייד החדש מסדרת מוצרי הפרימיום של שיאומי עומדים בעומס עבודה, ללא חשש התחממות או קרטועים מטרידים.

המכשיר עצמו מעוצב בצורה מרשימה מאוד עם מסך AMOLED בגודל 6.47 אינץ' וברזולוציית FULL HD, גוף זכוכית (Gorilla Glass 5) עם השתקפות וקימור מאוד יפים בגב הנייד. התמונה בעת צפייה בתכני וידיאו מאוד חדה וברורה, עם סכימת צבעים טובה שניתנת להתאמה אישית בקלות. איכות השמע ברמקולים היא סבירה ועונה על הצרכים, אבל אני אישית מעדיף את האוזניות ושמחתי שהמכשיר מגיע עם כניסה מסורתית ולא רק חיבורים אלחוטיים.

דגם שיאומי החדש (צילום: יח
דגם שיאומי החדש (צילום: יח

מה שבלט בעיניי במכשיר ושכדאי להרחיב עליו זה מערך המצלמות המכובד שהוא מצויד בו, עם דגש על המצלמה הראשית עם חיישן ייחודי של 108MP, הראשון בעולם הסלולר בעל רזולוציה של 9024×12032 בצילום סטילס שמספק באמת תמונות מרהיבות ומגוונות עם אפשרויות מיקוד שונות. מערך המצלמות כולל כאמור את ה־MP108 עם חיישן HMX שפותח בשיתוף עם סמסונג, בעל זווית רחבה של 82 מעלות ומייצב תמונה אופטי (OIS). 

המערך כולל ארבעה מצלמות שונות, כולל מצלמת זווית רחבה, מצלמת אולטרה טלפוטו עם זום דיגיטלי כפול 50 ומצלמת מאקרו. מצלמת הסלפי ממוקמת במגרעת טיפה על גבי המסך. המערך פותח מגוון של אפשרויות צילום והיא אידיאלית לחובבי נוף או צילומים אומנותיים.

המכשיר הושק בארץ על ידי קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי בישראל, והוא משווק בצבעים שחור, לבן וירוק, ובתצורת נפח זיכרון של GB 6+128 במחיר 2,490 שקל. את ה־Mi Note 10 ניתן להשיג באתר שיאומי ישראל ובחנויות Mi Store בקניון דיזנגוף סנטר, בקניון עופר הקריון ובקניון מול הים באילת. ואצל המשווקים המורשים. על המכשיר יש מבצע השקה של מארז אוזניות Mi AirDots Pro בשווי 350 שקל במתנה.