המוזיקאי הבריטי המוכר איבד בתחילת השבוע את קולו במהלך הופעה שערך באוקלנד שבניו זילנד, וכתוצאה מכך היה צריך להפסיקה באמצע. "איבדתי לחלוטין את הקול, אני לא מסוגל לשיר", בישר ג'ון לקהל. לאחר מכן התנצל וירד מהבמה כשהוא נתמך במספר עוזרים, כשהוא נראה אמוציונלי ועל סף דמעות.

בתחילת המופע, הודיע ג'ון לנוכחים כי הוא אובחן כחולה בדלקת ריאות בבוקר ההופעה. בהמשך נראה המוזיקאי כשהוא נרגש ומנסה לעצור את דמעותיו בעת שניגן על פסנתר, ונראה היה כי הוא מתקשה להמשיך להופיע. בתיעודשעלה לרשתות החברתיות, נראה הקהל מוחא לג'ון כפיים ונעמד על רגליו כשהאחרון נאלץ לרדת מהבמה. 

מגורמים מקורבים לג'ון נמסר כי הוא נבדק על ידי צוות רפואי מוסמך במחצית ההופעה, וכי התעקש להופיע על אף האבחנה. ההופעה, שכלל כרטיסיה נרכשו מראש, הייתה חלק ממסע הופעות שכלל את כלל שיריו הפופולריים והמפורסמים ביותר, כחלק ממסע פרידה של ג'ון מהופעות ברחבי העולם, לאחר שהודיע בשנת 2018 כי בכוונתו להעניק עדיפות לחיי המשפחה. 

בפוסט שכתב הזמר לאחר התקרית, התנצל בפני מעריציו ואמר כי "ניגנתי ושרתי מהלב, עד שהקול שלי לא אפשר לי לשיר יותר. אני מאוכזב, עצוב מאד, וחש צורך להתנצל בפניכם עמוקות. נתתי במהלך המופע את כל מה שיש לי. תודה לכם על תמיכתם יוצאת הדופן והאהבה שהפגנתם כלפי במהלך ההופעה היום. אני אסיר תודה לכם לעד".