העיתונאי אראל סג"ל הושעה ביום חמישי משידור בכאן 11, לאחר שפורסם בחשבון הטוויטר של ראש הממשלה בנימין נתניהו סרטון בו הוא נראה שר עם העיתונאים ינון מגל, שמעון ריקלין וסג"ל, כשהם שרים ומנגנים את "שבחי ירושלים", שכתב והלחין אביהו מדינה. סג"ל התייחס היום (שני) להשעייתו בתוכניתם של אילה חסון וגולן יוכפז ב-103FM, ואמר כי הוא מקווה שהסוגיה תיפתר: "מקווה שנגיע לעמק השווה, לא באתי בשביל לריב".

גולן: בוקר טוב, האם יש התקדמות עם סוגיית הסרטון?
"אני אמור להיפגש היום בצהריים עם חברים ואני מקווה שנגיע ונצליח ללבן את הסוגייה ונצא לדרך בחזרה".

חסון: אתה משדר כאן מדי יום וגם מגיש בתאגיד 11, יחד עם חברך קלמן ליבסקינד, שכאות הזדהות השעה עצמו עד שתחזור.
"כן. הוא גם הסביר את זה בפוסט ארוך, אני רוצה לשמור על כבודם של כולם, גם של אנשים בתאגיד. בסך הכל הם חברים שלי ואנשים טובים, אני מקווה שנצליח למצוא דרך שתשביע את רצון שני הצדדים אבל אני מדבר כמו עורך דין".

חסון: אתה מפחד?
"לא, לא, אני לא מפחד מאף אחד, אני עושה את הדברים שלי, וידעתי לקום ולצאת ממקומות, זה עניין של כבוד בין בני אדם. אני מכבד אותם כבני אדם, יכולתי להדליף את מכתב התשובה שלי אבל אני לא עושה דברים כאלה, אני איש של כבוד".

יוכפז: אתה מבין למה הסרטון נראה כמו קמפיין בחירות?
"פה הוויכוח, האם זה קמפיין בחירות או שמדובר בסרטון של שלושתנו, בו ניצלנו לכאורה את נתניהו, או כל פוליטיקאי אחר, כדי לקדם את הרעיון שלנו. אני כן מבין את הבעייתיות, הוכל תלוי איך אתה ממצב את זה. אין לאיש ספק מה אני הולך לשים בקלפי ב-2 במרץ, אני אשים, ואני אומר את זה במשך השנים ולא מתבייש - אני מצביע למח"ל. זה לא סוד. אתה שואל איך זה נראה מבחוץ? מה אני אגיד לך? ברגע הכי תמים, עדין, הכי פחות אלים ומתווכח, הכי פחות מפלג ומשסה, זה הרגע שבו הושעיתי? זה קצת מצחיק אותי".

יוכפז: בדיעבד היית פועל אחרת?
"לא , יכול להיות שהייתי מיידע קודם את המנהלים ומסביר, אני חושב שזה היה רגע ספונטני שאמרו לנו להגיע וזה היה מבחינתנו אירוע אז הגענו. זה לא היה חלק מקמפיין".

חסון: אני רוצה לשאול שאלה מהותית, האם התמיכה שלך בנתניהו תמנע ממך לפרסם תחקירים על נתניהו או מי מטעמו?
"אנחנו תקפנו את נתניהו בנושא המסתננים ואחרי ההתנקות, מטעמי אידיאולוגיה. אם מחר מניחים לי מעטפה עם חומר מאומת על נתניהו, ברור שאפרסם. למה זעמתי בעניין הצוללות? אם הייתי יודע שביבי מכר את ביטחון המדינה הייתי הראשון שעומד מול הבית בבלפור. אני יודע בדיוק מה אני עושה ומה אני אומר וכותב".

חסון: אתה חושב שעיתונאים אחרים מסתירים אינפורמציה על מועמדים שהם תומכים בהם?
"אני חושב שאת הפסטיבלים על בני גנץ נעשה בעוד חצי שנה. אני מכיר את זה, זה ריטואל קבוע כמו שהיה אחרי 1999 ואחרי כל בחירות. לתקשורת יש פסטיבל קבוע". 

יוכפז: אתה חושב שתחזור בימים הקרובים?
"אני מקווה שנגיע לעמק השווה, לא באתי בשביל לריב".