חשד למקרה התעללות במשפחה: זוג הורים בשנות ה-30 לחייהם תושבי אזור השפלה, נעצרו הערב (שני) בחשד להתעללות אלימה בילדיהם. בעקבות תלונה שטופלה בשירותי הרווחה בעיר מגוריה של המשפחה, לפיה מדובר בסיטואציה קבועה ומתמשכת, הוחלט במשטרת מחוז השפלה לפתוח בחקירת המקרה.

זוג ההורים נעצרו בביתם והובאו לתחנת המשטרה, שם נחקרו באזהרה. בתום החקירה הוחלט להשאירם במעצר ולא לאפשר לשחררם בערבות. השניים יובאו לבית המשפט העליון בראשון לציון, שם תדרוש המשטרה להאריך את מעצרם.

מחקירת המשטרה עלה החשד לפיו במשך תקופה ארוכה נהגו שני ההורים להכות את ילדיהם - בין אם בידיים ובין באמצעים נוספים לרבות חגורה, וזאת לטענתם כאקט חינוכי. לצורך השלמת חקירתם של ההורים, החלו עובדי מחלקת הרווחה בעיר לפעול במיידית, במטרה להעביר את הילדים לחזקתם של בני משפחה קרובים. 

המקרה מצטרף לסטטיסטיקה מצערת של אלימות כלפי קטינים. בשנת 2018, כך לפי נתוני משרד העבודה והרווחה, נרשמה עלייה של 8% בדיווחים על התעללות בקטינים - 50,976 דיווחים לעומת 47,447 בשנת 2017 ו־48,203 ב־2016. הדיווחים התקבלו אצל 722 העובדים הסוציאליים לפי חוק הנוער, הפועלים במסגרת חוק הגנה על קטינים וחסרי ישע במחלקות לשירותים חברתיים ברשויות המקומיות.