אבדני גייל בת ה-67 מבריטניה נרצחה בביתה החדש בג'מייקה. היא הספיקה לשהות בבית רק שלושה שבועות, עד שנרצחה באכזריות. על פי הדיווחים, גופתה התגלתה על ידי קרוב משפחה. עוד נמסר כי נעצר חשוד במקרה הרצח, ונדמה כי הוא מוכר לנרצחת.

גייל, סבתא לנכדים, החליטה לפנק את עצמה בקניית בית החלומות שלה בג'מייקה, המדינה בה נולדה, לאחר שזכתה בסכום לא מבוטל של 300,000 פאונד בקזינו. גייל החליטה לחזור לארץ מולדתה בעקבות מגמה מוכרת בבריטניה, שבה הרבה אזרחים ילידי ג'מייקה מחליטים לחזור למדינתם.

חוף קאריבי (צילום: ingimages.com)
חוף קאריבי (צילום: ingimages.com)

לפני זכייתה בפרס הגדול והמעבר לג'מייקה, גייל ניהלה בבריטניה חנות בגדים שהייתה בבעלותה יחד עם בעלה המנוח, דניס, ולאחר מכן עברה לנהל דוכני ירקות של ירקנים ג'מייקנים. גייל עלתה לכותרות כבר בשנת 2003 על הזכייה הגבוהה ביותר אי פעם בבריטניה מהימור של פאונד אחד במשחק ספורט לאומי. הרצח האכזרי שלה עורר את תגובתם של הרבה אנשים שהכירו אותה בעברה וסיפרו כי היא הייתה אישה אהובה ונחמדה, וכי ציפתה בכיליון עיניים לשוב למולדתה.

אחת החברות הקרובות של גייל סיפרה על המתרחש בג'מייקה: "כשהיא החליטה לחזור לג'מייקה הזהרתי אותה לא לריב עם אף אחד על שטח, זה לא שווה את זה". לטענתה, רוב מקרי הרצח במדינה קורים בעקבות סכסוך משפחתי או סכסוך על חלקת אדמה, ומעטים המקרים שמדובר ברוצח שאינו מוכר לנרצח.