בירה "GUINNESS" ("גינס"), מותג הבירה האירי, השיק לרגל "פסטיבל הקינוחים" של תל אביב החל לכל אורך החודש מארזים מיוחדים המכילים את בירה "גינס", המבוססת על טעמי קפה ושוקולד, לצד שוקולדים שיצרה השוקולטיירית איקה, בטעמי גינס וליקר בייליס. 

המארז מכיל שתי פחיות בירה "גינס" עם פטנט שחרור חנקן המדמה את מזיגת הבירה מהחבית, עם ראש קצף יציב וסמיך, ובנוסף כולל שוקולדים בצורת "לשונות חתול" בשילובים של שוקולד ובירה "גינס" ושוקולד וליקר בייליס. 

איקה כהן, השוקולטיירית הראשית של Chocolate IKA סיפרה, כי "אנחנו אוהבים שמאתגרים אותנו כל פעם מחדש. תודה לבירה 'גינס' ולבייליס על ההזדמנות הנדירה לייצור משהו מחדש, יש מאין".

בירת "גינס" היא בירת פרימיום, בעלת %4.2 אלכוהול (מחבית). הבירה היא כהה מסוג סטאוט, המיוצרת במבשלת סנט ג'יימס שבאירלנד.  בין מרכיביה הקבועים: פרחי כשות, מים זכים ממעיינות וויקלו שבאירלנד ושעורה קלויה, המעניקים לה את צבעה האדום, הכהה והעמוק. טעמה המריר נוצר מהקלייה הארוכה ומאפשר הנאה של חווית טעם ייחודית. בירת גינס נמזגת באיטיות בשישה שלבים עד לקבלת הפיינט המושלם והיא שומרת בהקפדה יתרה על אותה הנוסחה הייחודית כבר 257 שנה. 

"Baileys" הוא ליקר האייריש קרים הנמכר בעולם. השילוב של וויסקי אירי ושמנת אירית יחד עם שבבי קקאו, מקלות וניל וקרמל, יוצרים משקה קרמי, קטיפתי ובעל טעם ייחודי. 

את המארז המיוחד ניתן לרכוש במחיר של 53 שקלים בחנויות השוקולד של Chocolate  IKA ביד החרוצים 11 בתל אביב-יפו ובאתר האינטרנט https://ikachocolate.com/product/guinness-for-two/