ממשיך להסתבך: חה"כ לשעבר, יהודה גליק, צייץ הלילה (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו כי כוחות המשטרה הגיעו לביתו לקראת השעה 23:30,  בגיבוי צו חיפוש, והחלו בפעולות סריקה בביתו. הצו ניתן על ידי שופט בית משפט השלום בירושלים, אלעזר ביאלין. 

לאחר שנעצר במהלך הבוקר בעקבות התנהגות הבלתי הולמת בהר הבית, הועבר גליק לחקירה במשטרה, אלא שבעת החקירה, על פי החשד, שלף מסמך מתיק החקירה והחליט להסתירו בין חפציו. כשעזב חה"כ לשעבר את המקום עם סיום החקירה, התבהר לחוקרים כי המסמך שהיה בתיק נעלם. בבדיקה שערכו במקום, עלו ראיות לכך שגליק הוא שעומד מאחורי העלמת המסמך. 

משכך, טענו החוקרים בפני בית המשפט כי עליהם לקבל צו המתיר להם לבצע חיפוש בביתו, זאת במטרה להתחקות אחר המסמך הנעלם. החוקרים, שידעו שגליק נמצא עם רעייתו באירוע משפחתי, החליטו שלא להטרידו שם, לכן המתינו לו בכניסה לביתו עד שיגיע למקום.

סמוך לשעה 23:30, שב חה"כ לשעבר לביתו מהאירוע המשפחתי אותו פקד, אז באו לעברו חוקרי המשטרה שהמתינו לו במקום, והציגו בפניו את צו החיפוש ועלו לביתו על מנת להתחיל לחפש את המסמך האבוד. בשלב זה, גליק לא ידע אחר מה החוקרים מחפשים, ופרסם את הפוסט המדובר בטוויטר. חה"כ לשעבר לא עדכן את עוקביו ברשתות על מה שהתרחש בתחנת המשטרה במהלך החקירה בשעות הבוקר.

כזכור, מוקדם יותר היום נעצר גליק ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה בירושלים, לאחר שלא שעה להנחיות השוטרים במתחם הר הבית ועורר פרובוקציות במקום, כל זאת בניגוד לנהלי ההתנהגות המוכרים למבקרים בהר הבית.

גליק הגיע לסיור מתואם בהר הבית מלווה בשני חברי קונגרס אמריקאים, ובתום הסיור חזר על דעת עצמו למקום, ומבלי שתיאם על כך עם איש. בתוך המתחם עורר פרובוקציות לטענת גורמים המעורים בפרטים, ולמרות שהתבקש לחדול מכך על ידי שוטרים - הוא לא נענה לבקשתם.

בשלב מסוים עוכב גליק לחקירה על ידי השוטרים. לטענת גורם המעורה בפרטים סירב חבר הכנסת לשעבר להתלוות אליהם, ובשלב זה הודיעו לו השוטרים כי הוא עצור ואזקו אותו באזיקים. לאחר מכן הוצא גליק ממתחם הר הבית, האזיקים הוסרו מידיו והוא נלקח לחקירה בגין חשד להתנהגות בלתי הולמת במתחם הר הבית והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

במטה ארגוני המקדש דרשו לשנות את הכללים המגבילים בהר הבית בתגובה למעצרו של גליק: "לא ייתכן שבמקום הקדוש ביותר לעם ישראל, הפורעים מאושרים להלך חופשי והמתפללים היהודים מודחקים לקבוצות מאובטחות ולמסלולי דחק, שגוררות מעצרים של חפים מפשע על שאינם עומדים בכללים הקשים והמגבילים. על הדרג המדיני לדאוג שהר הבית יאובטח כראוי כדי שיהודים יוכלו להלך שם חופשי, או לחלק את שעות הכניסה למקום אם אין מענה אבטחתי".

הקרן למורשת הר הבית פרסמה תגובה לצו החיפוש בביתו של גליק: "ההחרפה שבהתנכלות הממוסדת שנוקטת מדינת ישראל כלפי יהודה גליק עוד תילמד בשיעורי ההיסטוריה.  גליק הוא מייסד הקרן וסמל לאומי של מסירות למען המקום הקדוש בעולם. העם היהודי ומורשתו לא ימחלו למי ששותף כעת בביזויו ובהשפלתו של גליק. האחריות מוטלת על כל שרשרת הפיקוד, ממפקד יחידת המקומות הקדושים סנ"צ יובל ראובן ועד לשר ארדן ולראש הממשלה. כולם חתומים על הביזיון הזה". 

גם שר התחבורה, בלצאל סמוטריץ, הגיב לתקרית וצייץ בחשבון הטוויטר הרשמי שלו: "משטרת ישראל חייבת ניקוי אורוות. הרדיפה הנקמנית אחרי יהודה גליק מפחידה. אחר כך מתפלאים ומגלגלים עיניים לנוכח הצלילה באמון הציבור במערכות אכיפת החוק". 

עו"ד עדי קידר, שמייצג את יהודה גליק, מסר: "התנהגות אימפולסיבית ובעיתיית של המשטרה - לאור מעצר השווא שהביך אותם".