אפליקציית Tranzit, המציעה מאגר של למעלה מ־1,500 מובילים רשומים, משיקה שיתוף פעולה חדש עם אתר יד2, שיאפשר ללקוחות האתר להתחבר מיד בסיום הרכישה עם מוביל שיביא אליהם את המוצרים שרכשו בתוך 90 דקות. שיתוף הפעולה החדש מטעם האפליקציה, המוצגת כ־Get של עולם ההובלות, זמין לכל סוגי ההובלות ובכל חלקי הארץ, החל מהובלה קטנה של אפילו מוצר יחיד ועד הובלת תכולה של דירה שלמה.

"אנו נרגשים לשתף פעולה עם יד2 ולהציע לגולשי האתר הובלה מיידית, בטוחה ונוחה עבור תכולה של דירה שלמה או מוצר אחד כמו מקרר או ספה", מסביר אלי ממן, מנכ"ל ומייסד טרנזיט. "פעמים רבות ההובלה של מוצר אחד הופכת את העסקה להרבה פחות נוחה ומשתלמת. האפליקציה מאפשרת להזמין שירות הובלות עד לבית הלקוח בטווח זמן של שעות אחדות. בנוסף פיתחנו את מחשבון ההובלה של טרנזיט המשקף תמונה מלאה של עלות העסקה, הכוללת הובלה, וכך הלקוח מקבל תמונה מלאה בהליך קל ומהיר". 

מנכ"ל יד2, יבין גיל מור: "האתר פועל תדיר למציאת מוצרים משלימים אשר ישמשו את הגולשים באופן אופטימלי תחת הערך של צרכנות נבונה. אפליקציית Tranzit מעניקה פתרון מהיר ויעיל לרוכשי האתר,ואפשרות לבחור הובלה במחיר הוגן ובתנאי תשלום תחרותיים".

לאחר הזנת פרטי ההובלה באפליקציה תקבלו הצעות מחיר ממובילים פנויים וזמינים באזורכם ותוכלו לבחור באחת ההצעות בהתאם למחיר, לזמן האספקה, הדירוג וחוות הדעת על כל מוביל הרשום באפליקציה. בנוסף אפשר לקבל מחיר משוער להובלה בעזרת מחשבון ההובלה, וכל מה שצריך לעשות הוא להזין נתונים בסיסיים – ומיד מקבלים הערכת מחיר להובלה. כך השירות של טרנזיט בפלטפורמת יד 2 מאפשר השוואה של מחירי הובלה  בקלות.