סמסונג קיימה הבוקר (חמישי) בתל אביב אירוע השקה מיוחד לסדרת מכשירי הדגל גלקסי S20, הכוללת את הגלקסי S20, גלקסי S20 פלוס וגלקסי S20 אולטרא. כמו כן, הושק בישראל המכשיר המתקפל המסקרן - גלקסי Flip Z. כאמור, סדרת גלקסי S20 החדשה מציגה ארכיטקטורת מצלמה חדשה לחלוטין, המשלבת בינה מלאכותית עם חיישן הצילום הגדול ביותר שהחברה פיתחה עד כה. התוצאה המתקבלת היא איכות תמונה מדהימה, כאשר בנוסף למערך הצילום בסדרת המכשירים, החברה שדרגה גם את חווית השימוש בהם. היא מאפשרת לצפות בסרטונים בצורה הטובה ביותר, לשחק במשחקי קונסולה תוך כדי תנועה, וליהנות מסוללה עוצמתית שתספיק לכם ליום שלם של עבודה.

"סדרת גלקסי S20 החדשה משנה את הדרך שבה התרגלנו להשתמש בסמארטפונים שלנו" הסביר גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג בישראל, "עם זום כפול מאה, סוללה עוצמתית
מבעבר ומסכים חדים בעלי קצב ריענון גדול מאי פעם שיספקו גם את צרכיהם של הגיימרים ההדוקים ביותר". לדבריו, בסמסונג עשו מאמצים רבים כדי לאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מהמכשירים החדשים כמה שיותר מוקדם - ולראיה ההשקה המקומית שמתרחשת ימים בודדים לאחר אירוע החשיפה העולמית שהתקיים בסן פרנסיסקו בשבוע שעבר. "אנו נמשיך לשאוף לספק ללקוחות שלנו את חווית המשתמש הטובה ביותר בעולם המובייל כיום, לפרוץ את גבולות האפשריים ולתת דרור ככול שניתן לחופש היצירה של המשתמשים", סיכם.

המכשירים יהיו זמינים ברשת חנויות סמסונג, מפעילות הסלולר ואצל המשווקים המורשים החל מה-6 במרץ 2020 במגוון צבעים. הגלקסי S20 יהיה זמין באפור קוסמי, כחול ענן ובוורוד ענן, כאשר המחיר המומלץ לצרכן יעמוד על 3,499 ש"ח. הגלקסי S20 פלוס יגיע בצבעי אפור קוסמי, כחול ענן ושחור קוסמי, ומחירו המומלץ לצרכן יהיה 3,899 ש"ח. דגם האולטרא יגיע בצעי אפור קוסמי ושחור קוסמי, ומחירו המומלץ לצרכן יהיה 4,799 ש"ח.

כמו כן, החברה השיקה את הגלקסי Flip Z - מכשיר מתקפל. לדברי סמסונג, המכשיר משקף פעם נוספת את מחויבותה להובלת קטגורית המכשירים המתקפלים בעולם. המכשיר מציג צג זכוכית ראשון מסוגו בגודל 6.7 אינץ' המתקפל לכמחצית מגודלו, ומגיע לגודל כף היד. הוא בנוי עם צירים מסווים חדשניים, ומצויד בממשק משתמש שפותח במיוחד עבורו והמספק דרכים חדשות ואלגנטיות לצלם, לשתף ולחוות תוכן. "הגלקסי Flip Z פותח עשור חדש של חדשנות מתקפלת בתחום המובייל", הוסיף היבש, "ה-Flip Z הוא הרבה יותר מסמארטפון. הוא הצהרה אופנתית שאינה דומה לשום דבר שחוויתם לפני, ומעוצב בצורה קומפקטית ובדיוק מושלם. הוא אייקון - סמארטפון בולט לאנשים שרוצים להתבלט - והכל מתחיל בעיצוב". הוא ציין עוד כי "כאשר הוא סגור, המכשיר מגיע למחצית מגודלו המלא, כשהוא יפיפה, מלוטש וסימטרי".

המכשיר יהיה זמין לרכישה בישראל בצבעים שחור, סגול או זהב, ומחירו המומלץ לצרכן הוא החל מ-5,500 ש"ח ברשת חנויות סמסונג, אצל מפעילות הסלולר ואצל המשווקים המורשים.