לאחר ציפייה ארוכה: היינץ, מותג הרטבים אשר פועל ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם, השיק בישראל את ה-מיוצ'ופ (MayoChup), רוטב מיוחד המשלב את טעמי הקטשופ והמיונז המפורסמים של המותג.

המיוצ'ופ הושק לראשונה בארצות הברית בשנת 2018, לאחר שהחברה העלתה סקר לחשבון הטוויטר שלה, ובו ביקשה מהגולשים לחוות את דעתה על החיבור המתבקש בין הקטשופ למיונז.

הסקר הגיע למיליארד חשיפות ברשתות החברתיות ובסך הכל הצביעו מעל לחצי מיליון איש בעד ההצעה של ענקית הרטבים לחבר את הקטשופ והמיונז לרוטב שיהיה "אם כל הרטבים" ואשר ייקרא MayoChup.

כאמור, באותה שנה הושק הרוטב המיוחד בארה"ב ובספטמבר האחרון הושק הרוטב גם בבריטניה תחת השם "Saucy Sauce". מחוץ ל"טסקו", החנות הראשונה בממלכה אשר מכרה את הרוטב, נוצרו תורי ענק של צרכנים אשר רצו לשים את ידיהם ראשונים על הרוטב המיוחד.

עתה, מושק הרוטב בישראל והוא יימכר בכל רשתות השיווק והמכולות, כמו גם במסעדות וברשתות ההמבורגר המובילות בישראל. 

אוסקר פרז, ממחלקת השיווק העולמי של היינץ, מסר: "אנחנו שמחים להשיק את הרוטב המיוחד של היינץ בישראל, זאת לאחר שהיכה גלים בעולם כולו. ישראל היא אחד מהשווקים המובילים של החברה וזה היה אך טבעי כי ההשקה של המיוצ'ופ תגיע לכאן בהקדם. אנו מקווים כי הרוטב יתקבל באהדה בקרב הצרכנים".

ואיך הטעם? הרוטב החדש מזכיר בביס הראשון את רוטב אלף האיים של הבורגר ראנץ', אבל מהביס השני והלאה ניכר כי המיונז יותר דומיננטי ונותן את הטון מבחינת הטעמים. אנחנו אהבנו את הרוטב כמטבל לצ'יפס, כרוטב מעל לחסה טרייה, כממרח בכריך, ואפילו סתם ככה בכפית.