תשעה חולי קורונה בקוריאה הדרומית שבו לאחרונה מטיול בן שמונה ימים בישראל, כך דיווחה היום (שבת) כתבת של ה-BBC בסיאול. על פי הדיווח, הם השתתפו בטיול שאורגן על ידי הכנסייה הקתולית שלהם והם שהו יחד עם 77 בני אדם נוספים.

מספר מקרי ההידבקות בנגיף הקורונה בקוריאה הדרומית זינק ל-433, כשמרבית הנדבקים מתגוררים בעיר דאגו ובסביבתה. רבים מהחולים הראשונים כבר הספיקו להחלים, אך ההתפשטות הפתאומית והמהירה בימים האחרונים - העלתה חששות כבדים.

בתוך כך, הרשויות במחוז חוביי שבסין מסרו הבוקר כי תקופת הדגירה של נגיף הקורונה יכולה להימשך עד 27 ימים, זאת לאחר שהווירוס נמצא בגופו של גבר כבן 70 שנדבק בסוף ינואר אך פיתח תסמינים רק לאחר שלושה שבועות. עד כה העריכו גורמי רפואה כי מי שנדבק בנגיף יפתח תסמינים בתוך 14 יום, והרשויות בסין העריכו שתקופת דגירה ארוכה יותר תקשה על מניעת התפשטות הנגיף. הרשויות במדינה הודיעו כי ביממה האחרונה מתו מהמחלה עוד 109 בני אדם ונתגלו כ-400 מקרים חדשים של הידבקות בה. 

סוכנות הידיעות "אנזה" מסרה על שני מקרי מוות באיטליה. גבר בן 78 מת כתוצאה מהנגיף הקטלני בעיר פדואה שבצפון איטליה, והפך לקורבן הראשון של המדינה מהנגיף, מאוחר יותר דווח כאמור על מקרה שני. רשויות הבריאות במדינה הודיעו על 15 מקרים שזוהו באזור של לומברדיה ועוד שניים נוספים בוונטו כחולים בקורונה.

בנוסף, בדיווח של הטלוויזיה הממלכתית באיראן נמסר כי ראש מחוז 13 בטהראן נדבק בנגיף הקורונה הסיני. על פי הדיווח, הבכיר מורטזה רחמנדזה אושפז בבית החולים לאחר שחווה תסמינים של הווירוס. עם זאת, דובר המחוז פרסם כי הבכיר במצב בריאותי טוב וכי הוא מכחיש את הטענות הנוגעות לאשפוזו. עד כה, 18 בני אדם נדבקו בנגיף הקורונה באיראן, וכ-300 נוספים חשודים כמי שנדבקו.