9 ימים לפני הבחירות, התראיין היום (שבת) יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, בחדשות 12, והתייחס בדבריו לתכניות רה"מ בנוגע למשפטו העתידי. "רה"מ עשה סיבוב על כולם- תושבי יהודה ושומרון, תושבי הבקעה, וכעת הוא עושה גם סיבוב על שותפיו לבלוק", אמר ליברמן. 

עוד הוסיף כי לדעתו, נתניהו חותר לעסקת טיעון לפני הקראת כתב האישום והוסיף כי "רה"מ אמר שהוא לא הולך לעסקה כזו, אבל הוא אמר הרבה דברים" למרות ההכחשות, טוען ליברמן "הוא חותר לעסקת טיעון ויראה את תוצאות הבחירות. רק תרחיש אחד יכול למנוע עסקת טיעון והוא שהבלוק שלו יגיע ל-61 מנדטים. במקרה כזה הוא יעביר מיד את פסקת ההתגברות ולאחר מכן את החוק הצרפתי. לכן, נתניהו מחכה ל-3 במרץ, לראות מהן התוצאות הסופיות של הבחירות".

בהמשך דבריו פתח ליברמן חזית והתייחס ליריבו של נתניהו כשנשאל האם ימליץ על יו"ר כחול לבן, בני גנץ, להרכבת הכנסת במידה והאחרון ינצח במערכת הבחירות הנוכחית, ואמר כי  "גנץ הוא בחור נחמד, ותו לא. היחיד שמסוגל להתמודד מול נתנהו זה רק ליברמן. אני חושב שרה"מ צריך לדעת מתי לתלות את הנעליים. ליכוד בלי נתניהו זה סיפור אחר, אנחנו צריכים לראות בדיוק מה יהיה".

כנשאל יו"ר ישראל ביתנו על המצב המתוח ברצועת עזה, תקף בחריפות את המדיניות הנוכחית והאשים את רה"מ כי "שלח לקטאר את ראש המוסד כדי שיתחנן בפניהם שיעבירו כסף לחמאס". עוד ביקר את יכולת ההרתעה של ישראל, שלטענתו נפגעה אנושות ואמר "נורו אלפי רקטות מאז צוק איתן. יש פה כניעה לטרור, תשלומי פרוטקשן, והכל על מנת לקנות שקט בגלל הבחירות הקרובות. מה המטרה הסופית בעזה? יש שחיקה נוראית בהרתעה בכלל, וביכולות ובדימוי של ישראל, כמו גם הזנחת תושבי הדרום למרות ההתחייבויות". 

לאחר שידור הראיון נטען כי באמירתו על נסיעת ראש המוסד לקטאר, הפר ליברמן איסור פרסום של הצנזורה. ישראל ביתנו מסרה בתגובה: "יו"ר מפלגת ישראל ביתנו לא ידע ולא היה מעודכן בצו איסור הפרסום".

לאחר הראיון כתב ליברמן פוסט בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, בו הוסיף על דבריו וכתב כי "נתניהו הקמפיינר הכי טוב בעולם. איש חכם ומודע למצבו. מבחינתו ריצה בבחירות ב-2 במרץ זו לא ריצה לראשות הממשלה, אלא ניסיון לחזק את מעמדו במו"מ מול הפרקליטות. נתניהו יסגור עסקת טיעון בין ה- 2 ל-17 במרץ כי הוא יודע היטב שעד ה- 17 במרץ הפרקליטות רשאית לשנות סעיפים בכתב האישום מבלי להזדקק לאישור בית המשפט" .

"כל מה שהוא רוצה כרגע זה להגיע לעסקת טיעון לפני הקראת כתב האישום. כל השאר לא מעניין אותו. כמה שהוא יהיה חזק יותר בבחירות, במיוחד אם הליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר, לדעתו, זה יעזור לו לסיים את ענייניו המשפטיים בנזק מינימלי", הוסיף ליברמן. 

תגובת הליכוד לדברי ליברמן הייתה כי "ליברמן במצוקה פוליטית ופולט שטויות שאין להם שום בסיס. העסקה היחידה שקיימת היא בין ליברמן לגנץ להקמת ממשלת שמאל בתמיכת אחמד טיבי והרשימה המשותפת בכנסת". 

ראש הממשלה נתניהו הגיב: "אין לליברמן בכלל שיקול דעת. הוא טיל מונחה. הרי פוליטית זה לא עוזר לו, אז כנראה שיש לו סיבות אחרות לפעול להפלתנו. הרמז הוא עבה מאוד. הוא עשה איתם עסקה: הוא מצביע לגנץ, שהולך עם מרצ ופרץ, והם הולכים להביא ממשלה שנשענת על הרשימה המשותפת".